Prezentacja najnowszych modeli monitorów PHILIPS oraz AOC w Centrum Nauki Kopernik
10 marca 2016 r. w Warszawie w Centrum Nauki Kopernik odbyło się spotkanie prasowe poświęcone monitorom PHILIPS oraz AOC.
10 marca 2016 r. w Warszawie w Centrum Nauki Kopernik odbyło się spotkanie prasowe poświęcone monitorom PHILIPS oraz AOC.
Kampania dla SAPPHIRE Technology znalazła się na krótkich listach kategorii „Technology and Consumer Electronics” oraz „Brand Relationship”
Kampania Woolet została nominowana w kategoriach „Launch nowego produktu, usługi lub firmy”, „Technologia, IT, telekomunikacja” oraz „Efektywność”.
Innowacje na rynku IT i nowych technologii rodzą się nie tylko w pomieszczeniach działów R&D dużych korporacji. Błyskotliwe pomysły i sposoby na ich realizację powstają także w głowach pasjonatów i niezależnych zespołów. Jednak twórcy często napotykają na bariery finansowe przy próbie wdrożenia swojego produktu i udostępnienia go klientom. W takich przypadkach na pomoc przychodzi crowdfunding, jako alternatywny sposób na pozyskanie środków na komercjalizację pomysłu. (więcej…)
Zbudowanie i sprawne zarządzanie społecznością w sieci może być cennym zasobem marki. By to osiągnąć niezbędne jest jednak przemyślane podejście, które będzie spójne z celami i kierunkami wyznaczonymi przez ogólną strategię rozwoju firmy czy instytucji. (więcej…)
Jury międzynarodowego konkursu branży public relations IPRA Golden World Awards 2015 nagrodziło kampanię #jestemgraczem (#IAmAGamer) zrealizowaną przez agencję SAROTA PR dla producenta kart graficznych SAPPHIRE Technology. Kampania zwyciężyła w kategorii Technology – Agency. (więcej…)
Od 1 czerwca 2015 r. agencja SAROTA PR podejmie działania dla firmy SMSAPI, udostępniającej nowoczesną platformę do masowej wysyłki SMS, MMS oraz komunikatów głosowych VMS.
Kampania #jestemgraczem dla SAPPHIRE Technology oraz działania medyczne FORTINET zostały docenione przez jury międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards 2015.
Na Kickstarterze ruszyła kampania smartwatcha dla pływaków o nazwie Swimmo. Wsparcia PR dla projektu udziela agencja SAROTA PR.
Skierowana do jednostek służby zdrowia kampania zrealizowana dla Fortinet przez agencję SAROTA PR znalazła się wśród 11 polskich projektów nominowanych do tegorocznej edycji nagród EMEA Sabre Awards. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 19 maja podczas uroczystej ceremonii w Londynie.