SAROTA PR

SAROTA PR wygrywa w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards 2015

Powiększ

Jury międzynarodowego konkursu branży public relations IPRA Golden World Awards 2015 nagrodziło kampanię #jestemgraczem (#IAmAGamer) zrealizowaną przez agencję SAROTA PR dla producenta kart graficznych SAPPHIRE Technology. Kampania zwyciężyła w kategorii Technology – Agency.

Do tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards zgłoszono 447 projektów z całego globu. 18-osobowe jury wyłoniło spośród nich 50 najlepszych kampanii. Gala rozdania nagród odbędzie się 28 września podczas kongresu IPRA w Johannesburgu.

Kampania #jestemgraczem była oparta na badaniu graczy, w którym wzięło udział niemal 80 tys. osób. Akcja pod patronatem SAPPHIRE Technology pomogła społeczności graczy pozytywnie zmienić jej wizerunek. Szczegółowy opis kampanii dostępny jest pod adresem http://sarota.pl/case-studies/jestemgraczem/.

Drugi projekt pod egidą SAROTA PR – działania medyczne FORTINET – uzyskał status finalisty IPRA Golden World Awards w kategorii Business-to-Business – Agency.

IPRA Golden World Awards to jeden z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konkursów branży public relations, który odbył się już w 20 odsłonach. Konkurs organizowany jest przez działające od 1955 roku stowarzyszenie International Public Relations Association. Skupia ono czołowych praktyków public relations z całego świata.

Pełna lista zwycięzców dostępna na: http://newsroom.ipra.org/ipra-golden-world-awards-announces-50-winners/

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć