Wybierz firmę
Sonos

Badanie firmy Sonos: 68% Polaków ma swoje przedmeczowe rytuały

Każdy fan piłki nożnej zgodzi się, że atmosfera stadionu jest niepowtarzalna, a emocje przeżywane na trybunach zostają z nami długo po wybrzmieniu ostatniego gwizdka. Jednak – jak pokazuje najnowsze badanie firmy Sonos – aż 51% kibiców woli oglądać mecze w domu. Mamy też szereg rytuałów i preferencji z tym związanych. 30% ankietowanych wskazało natomiast, że kiepska jakość dźwięku psuje całe doświadczenie. Co jeszcze jest ważne dla piłkarskich fanów?

(więcej…)

Sonos

Mniej newsów – więcej czasu dla bliskich. Plany Polaków na 2021

 

Mimo trudności które spotkały nas w 2020 r 69% Polaków jest optymistami i patrzy z nadzieją na nowy rok. To wynik o 11 punktów procentowych wyższy niż w Wielkiej Brytanii, a także więcej niż Szwecji, Niemczech, we Francji czy Włoszech. W 2021 planujemy bardziej dbać o przyjaciół i zdrowie, a także mocno ograniczyć oglądanie wiadomości czy korzystanie ze smartfona. Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez firmę Sonos, producenta domowych systemów audio.

(więcej…)

Sonos

Prawie dwa razy więcej Polaków planuje świętować tegorocznego Sylwestra w domu – badanie Sonos

Badanie przeprowadzone przez firmę Sonos, producenta rozwiązań audio multi-room, pokazuje, że mimo trudności, które spotkały nas w 2020 r., ponad połowa Polaków zamierza świętować w Sylwestra. To więcej niż europejska średnia − podobne plany ma tylko co trzeci Niemiec i co trzeci Brytyjczyk. Ostatni dzień roku w zdecydowanej większości (78%) spędzimy w domu w towarzystwie najbliższych. Zazwyczaj nadejście nowego roku w swoich czterech kątach świętuje tylko 42% Polaków.

(więcej…)

Sonos

Sonos Radio – nowa usługa streamingu radia od Sonos

Santa Barbara, Kalifornia – 21 kwietnia 2020 – Firma Sonos (Nasdaq: SONO) uruchomiła dzisiaj nową usługę streamingu radia o nazwie Sonos Radio. Serwis jest darmowy i dostępny wyłącznie dla właścicieli systemów Sonos. Sonos Radio ułatwia słuchanie ponad 60 000 stacji radiowych z całego globu. Użytkownicy usługi otrzymają również dostęp do oryginalnych treści od Sonos tworzonych we współpracy z artystami ze świata muzyki.

(więcej…)

Sonos

Dzięki muzyce łatwiej się zakochasz i będziesz mieć bogatsze życie erotyczne

Muzyka zbliża i to dosłownie – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Sonos, marki specjalizującej się w bezprzewodowych systemach audio multiroom. Aż 75% ankietowanych odczuwa bliską więź z osobami, które słuchają takiej samej muzyki.
Z kolei ponad połowa respondentów wskazuje, że pomaga im ona unikać rutyny w łóżku i sprawia, że ich życie erotyczne jest bogatsze.

(więcej…)

Pokaż następne wpisy