Wybierz firmę
SAROTA PR

Zmiany w zarządzie agencji SAROTA PR

SAROTA PR ogłasza zmiany w swoim zarządzie. Nową CEO agencji zostaje Katarzyna Sarota, która dotychczas pełniła funkcję COO. Do zarządu w roli wiceprezesa dołącza Jakub Misiura, który jednocześnie kieruje działem digital marketingu. Piotr Sarota, założyciel agencji i jej długoletni prezes, pozostaje w firmie jako konsultant zarówno dla zespołu, jak i klientów.

Katarzyna Sarota związana jest z SAROTA PR od samego początku. Wcześniej jako Chief Operating Officer odpowiadała za finanse, HR oraz obsługę klientów. Nowa prezeska chce przede wszystkim pielęgnować jakość dostarczanych usług i wzmacniać skuteczności komunikacji dla naszych Klientów. – Przeprowadzane przez nas badania satysfakcji pokazują, że cieszymy się zaufaniem i uznaniem ze strony klientów. Chcemy być dla nich kompetentnym i skutecznym partnerem w zakresie public relations oraz digital marketingu – komentuje.

Dla nowej CEO istotne jest również budowanie i rozwój zespołu. – Chcemy kreować inspirujące środowisko pracy, w którym każdy czuje się doceniony i ma możliwość realizacji swojego indywidualnego potencjału. Szczególnie wspieram kreatywność i nieszablonowe myślenie, aby tworzyć kampanie PR, które wyróżniają się na rynku. Chcemy również angażować zespół w dialog na temat wartości i ich znaczenia w naszej pracy – podkreśla. Dodatkowo planuje rozwój agencji poprzez promowanie działań związanych z odpowiedzialnością społeczną biznesu oraz szkoleniami medialnymi.

Funkcję wiceprezesa firmy obejmuje Jakub Misiura. W agencji SAROTA PR pracuje od 2013 roku, a od 2021 roku jest szefem działu digital marketingu. Odpowiada za rozwój usług digital marketingowych oraz zespołu zajmującego się ich realizacją. Jest także zaangażowany w optymalizację i automatyzację wewnętrznych procesów technologicznych agencji, szczególnie pod kątem wyzwań ery postpandemicznej i skalowania firmy.

Jego obowiązki obejmują ponadto rozwój agencyjnych narzędzi PR o nazwie „Relations”, które ułatwiają zarządzanie kontaktami z dziennikarzami, dystrybucję materiałów prasowych oraz analizę rezultatów.

Katarzyna Sarota jest żoną i mamą trzech córek. Energii do połączenia wymagającej roli zawodowej ze świadomym rodzicielstwem dostarczają jej codzienne marszobiegi i regularne pływanie. Wyjazdy w góry są dla niej doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Natomiast Jakub Misiura w wolnych chwilach lubi podróżować, uczęszczać na koncerty muzyki klasycznej, programować oraz zgłębiać wiedzę o nowych technologiach.

SAROTA PR

Eaton przedłuża umowę z SAROTA PR

Kraków, Polska, 19 sierpnia 2021 – Firma Eaton podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją SAROTA PR. Firmy podpisały pierwszą umowę w maju 2020 roku.

SAROTA PR świadczy dla Eaton usługi z zakresu media relations oraz content i digital marketingu. Za pierwszy obszar odpowiadają Jacek Dembicki (public relations manager) oraz Natalia Cygan (public relations specialist). Koordynacją działań contentowych i digitalowych zajmuje się Jakub Misiura (digital marketing manager). (więcej…)

Pokaż następne wpisy