
PrestaShop nowym klientem SAROTA PR
Marka najpopularniejszej w Polsce platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych – PrestaShop – zdecydowała się na skorzystanie z usług naszej agencji.
Marka najpopularniejszej w Polsce platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych – PrestaShop – zdecydowała się na skorzystanie z usług naszej agencji.
Teufel – niemiecki producent sprzętu audio – dołączył do grona naszych klientów.
Rozpoczęliśmy współpracę z marką Sophos – producentem rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Specjalizująca się w obszarze nowych technologii agencja SAROTA PR, podjęła się działań public relations dla marki Vertiv – jednego z globalnych liderów w dziedzinie Business Critical Continuity, czyli gwarantowania ciągłości funkcjonowania systemów o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorstw.
Specjalizująca się w obszarze nowych technologii agencja SAROTA PR, rozpoczęła obsługę public relations firmy Verizon Connect.
Zespół SAROTA PR zyskał dwóch nowych członków. Krzysztof Kurek i Arkadiusz Sęga objęli kolejno stanowiska senior public relations specialist i junior public relations specialist.
W dniu 16 maja 2019 r. odbyło się zorganizowane przez SAROTA PR śniadanie prasowe marki Netatmo na temat zabepieczenia domu przed włamaniami przy użyciu rozwiązań smart home.
21 maja w Warszawie w przestrzeni Piękno odbyło się spotkanie prasowe poświęcone monitorom komputerowym AOC oraz PHILIPS. Agencja SAROTA PR odpowiadała za kompleksową realizację wydarzenia w tym koncepcję kreatywną oraz działania media relations.
Firma Sonos – amerykański producent bezprzewodowego, domowego systemu audio – wybrała agencję SAROTA PR w przetargu na obsługę działań public relations w Polsce.
Czy smart city mogą stać się safe city? Jak zapewnić bezpieczeństwo w zakładach pracy i efektywniej rozwijać biznes? 28 listopada w Centrum Pokazowym Konica Minolta w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe, na którym dziennikarze mieli okazję poznać praktyczne zastosowania inteligentnych systemów wideo.