Wybierz firmę
Fortinet

Fortinet wprowadza funkcje SASE oraz Zero Trust Network Access do systemu operacyjnego FortiOS

Fortinet, światowy lider w dziedzinie zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, zaprezentował wersję 7.0 swojego flagowego systemu operacyjnego FortiOS. Dzięki ponad 300 nowym funkcjom, FortiOS 7.0 wzmacnia zakres ochrony zapewniany przez platformę Fortinet Security Fabric wszystkim rodzajom sieci, urządzeniom końcowym i środowiskom chmurowym.

(więcej…)

Eaton

Mniej strat energii w transformatorach – bardziej rygorystyczne normy już od lipca

Mariusz Łoboda, Product Manager w firmie Eaton

W całej Europie pracują miliony transformatorów dystrybucji energii. Każdego roku sieć elektroenergetyczną uzupełniają kolejne tysiące urządzeń. Branża ta napotyka jednak na problem, którym są sięgające nawet 2% straty energii. Aby zwiększać efektywność infrastruktury oraz podnosić jej przyjazność dla środowiska Komisja Europejska uchwaliła siedem lat temu ekodyrektywę 548/2014. Od 1 lipca 2021 roku zacznie obowiązywać jej druga część − bardziej rygorystyczna pod względem poziomu dopuszczalnych strat. W efekcie wdrażane będą droższe urządzenia, ale za to obniżą się koszty ich użytkowania.

(więcej…)

Sophos

Dzieci mają problem z rozpoznawaniem zagrożeń w sieci – badanie Sophos

Co trzeci rodzic dzieci z klas 1-3 wskazuje, że jego pociecha ma niskie umiejętności rozpoznawania zagrożeń w sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sophos. Większość rodziców uważa, że najmłodsi powinni uczyć się o cyberzagrożeniach zarówno w domu, jak i szkole. Jedna czwarta z nich nie rozmawiała jednak ze swoim dzieckiem na ten temat. Eksperci podkreślają, że już na wczesnym etapie szkolnym trzeba wprowadzać najmłodszych w świat wirtualny i pokazywać im dobre nawyki.

(więcej…)

PrestaShop

Skuteczna sprzedaż na Facebooku i Instagramie – nowy moduł PrestaShop

Facebook i Instagram mają już 1,7 mld aktywnych użytkowników. W Polsce korzysta z nich nawet trzech na czterech internautów. W dobie pandemii i przyspieszonego wzrostu e-commerce media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem bezpośredniej sprzedaży. Aby ułatwić interakcje z klientami, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz zaopatrzeniem sklepów internetowych platforma PrestaShop wprowadziła nowy moduł. Umożliwia on kompleksową integrację kont na Facebooku i Instagramie z e-sklepem. (więcej…)

Pokaż następne wpisy