SAROTA PR podejmuje działania dla inFaktu
Firma inFakt oferująca nowoczesne rozwiązania księgowe podjęła współpracę z agencją SAROTA PR.
Firma inFakt oferująca nowoczesne rozwiązania księgowe podjęła współpracę z agencją SAROTA PR.
Fortinet przeprowadził w bieżącym roku globalne badanie cyberbezpieczeństwa w przedsiębiorstwach. Wśród krajów, z których pochodzili ankietowani, znalazła się Polska. Wnioski z badania zaprezentowano na spotkaniu z udziałem dziennikarzy i ekspertów.
Informujemy o podjęciu działań dla firmy Konica Minolta – japońskiego dostawcy zaawansowanych urządzeń drukujących oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych.
Francuski producent elektroniki działający głównie w segmencie dronów oraz samochodowych akcesoriów audio-wideo dołączył do grona klientów agencji SAROTA PR.
Dwóch specjalistów z zespołu krakowskiej agencji SAROTA PR zyskało nowe stanowiska. Jacek Dembicki przeszedł z pozycji senior public relations specialist na stanowisko public relations managera, zaś Jakub Misiura objął nowo utworzoną funkcję specjalisty ds. digital marketingu.
Gaming w 4K z G-Sync, ultracienki 24-calowy ekran zamknięty w obudowie zaprojektowanej prze Studio F.A. Porsche oraz największy zakrzywiony monitor 4K na rynku. W warszawskim Studio Skandal odbyło się spotkanie prasowe marki AOC oraz firmy MMD – licencjonowanego partnera marki PHILIPS.
22 marca 2017 r. odbyła się wizyta studyjna w siedzibie specjalnej jednostki ds. cyberbezpieczeństwa F-Secure CSS, która ma swoją siedzibę w Poznaniu. W całodniowym wyjeździe z Warszawy wzięli udział dziennikarze mediów ogólnoinformacyjnych, jak i technologicznych.
Do zespołu agencji SAROTA PR dołączyło w ostatnim czasie dwóch specjalistów – Artur Szeremeta oraz Michał Chrobot
Agencja SAROTA PR wygrała w konkursie ofert na usługi PR dla firmy F-Secure – znanego w świecie fińskiego producenta oprogramowania dbającego o bezpieczeństwo i prywatność w sieci.
Marka NZXT – amerykański producent wysokiej klasy komponentów i akcesoriów komputerowych – powiększyła portfolio klientów agencji SAROTA PR. Specjaliści agencji skupią się w obsłudze NZXT na działaniach z zakresu PR produktu oraz media relations.