Wybierz firmę
SMSAPI

Przemów do swoich klientów. Komunikacja VMS w biznesie

VMS (czyli Voice Mailing System) to jedno z narzędzi komunikacji mobilnej. W działaniach marketingowych VMS nie jest tak popularny jak SMS-y lub e-maile, niemniej jest to narzędzie o dużym potencjale. Dzięki wiadomościom głosowym możemy wzbudzić większe zaangażowanie odbiorcy komunikatu i zainteresować go już samą nietypową formą przekazu informacji. W dodatku VMS niesie ze sobą zalety typowe dla komunikacji mobilnej: pomaga zwiększyć u klienta doświadczenie naszej marki i pozwala na prowadzenie dwukierunkowej komunikacji. (więcej…)

SMSAPI

Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej? Raport Ipsos Polska i SMSAPI.pl

Zakupy w Internecie zdobywają coraz większy udział w sprzedaży detalicznej ogółem. Ponad połowa internautów w Polsce robi zakupy online, a wartość rodzimego rynku e-commerce ma do końca tego roku wynieść nawet 36 mld złotych. Firmy poszukują więc sposobu na dotarcie do klienta oraz efektywną komunikację i coraz częściej sięgają po narzędzia mobilne: SMS-y, e-maile oraz aplikacje.

(więcej…)

SMSAPI

O wywiadówce dowiesz się z SMS-a – tak działa coraz więcej szkół

Nauczyciele i wychowawcy często potrzebują  przekazywać informacje wielu rodzicom czy studentom. Wykonanie telefonu do każdego z nich zazwyczaj jest niemożliwe, a wysłanie e-maila nie daje pewności, czy zostanie on odczytany. Ponadto wciąż nie wszyscy rodzice korzystają z poczty elektronicznej. Z pomocą w dostarczaniu istotnych wiadomości do wielu adresatów przychodzi komunikacja SMS.

(więcej…)

SMSAPI

Omnichannel: jak prowadzić całościową komunikację z klientem

W obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat marki. Nieustanny rozwój technologiczny i postawa samych klientów skłania marketerów do prowadzenia spójnych i zintegrowanych kampanii. Potrzebne jest do tego wzajemnie uzupełniające się korzystanie z różnych kanałów komunikacji, które zapewnią klientowi odpowiednie doświadczenie. (więcej…)

SMSAPI

W jaki sposób SMS ułatwi Ci wakacje?

Gdziekolwiek nie wyjedziemy na wakacje, na pewno zabierzemy tam ze sobą smartfona. Według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Polsce w 2015 roku zarejestrowanych było ponad 56 milionów kart SIM. Skoro praktycznie każdy z nas używa telefonu komórkowego, warto przyjrzeć się bliżej, jakie możliwości przydatne w czasie wakacji oferuje komunikacja SMS – wciąż popularna wśród Polaków, którzy według danych UKE wysyłają miesięcznie więcej wiadomości tekstowych niż przeciętny mieszkaniec Unii Europejskiej. (więcej…)

SMSAPI

Kreatywny marketing w Ekstraklasie – liczy się również mobile

Czy sukces, jakim był ćwierćfinał Mistrzostw Europy osiągnięty przez reprezentację Polski, długotrwale zwiększy popularność krajowej piłki? Czy przełoży się na wyższą frekwencję na stadionach rodzimej Ekstraklasy? Nowy sezon właśnie się rozpoczął, a kluby z pewnością będą poszukiwały kolejnych sposobów na przyciągnięcie kibiców na stadiony. Zwłaszcza że, jak pokazuje raport Deloitte Polska, przychody osiągane przez kluby w dniu meczowym wzrosły w 2015 roku aż o 16,6 mln PLN. Działy marketingu naszych ligowych klubów z pewnością powalczą, aby w tym sezonie zwiększyć frekwencję na stadionach, a co za tym idzie – przychody z dnia meczu. Jak pokazuje historia, komunikacja mobilna jest w tych działaniach często wykorzystywana.  (więcej…)

SMSAPI

Oferty handlowe na telefon? Polacy wybierają SMS

Polacy lubią wysyłać i otrzymywać SMS-y. Świadczą o tym dane Głównego Urzędu Statystycznego, według których w 2014 roku nadaliśmy prawie 52 miliardy SMS-ów. Czy zatem Polacy są otwarci na otrzymywanie tą drogą informacji handlowych? Wyniki badania Ipsos na zlecenie SMSAPI pokazują, że SMS jest wskazywany jako najbardziej odpowiednia forma otrzymywania wiadomości handlowych na telefon. (więcej…)

SMSAPI

Podsumowanie raportu: Komunikacja mobilna w biznesie 2016

Wśród działających w Polsce firm wzrastają wydatki na komunikację mobilną. Aż 41% przedsiębiorstw e-commerce oraz 51% firm z obszaru handlu tradycyjnego zadeklarowało, że ich wydatki na ten cel w 2015 roku wzrosły (w porównaniu do roku 2014) – wynika z raportu przeprowadzonego przez Ipsos Polska dla SMSAPI.pl. Średni wzrost wydatków w handlu internetowym wyniósł 69%, a w tradycyjnym – 33%. (więcej…)

Pokaż następne wpisy