Wybierz firmę
PrestaShop

60% Europejczyków korzysta z płatności odroczonych. BNPL – trend kształtujący e-commerce

Rynek płatności odroczonych wzrósł w latach 2018 – 2020 aż czterokrotnie i w skali globalnej osiągnął wartość 80 miliardów dolarów. Według przewidywań, do 2025 roku może być warty aż 250 mld dolarów. W Europie trend buy now, pay later (BNPL) intensywnie się rozwija – korzysta z niego aż 60% Europejczyków. Jeden na czterech klientów wybiera sklep internetowy na podstawie możliwości odroczenia płatności.  Rosnąca popularność BNPL sprawia, że ku temu rozwiązaniu skłania się coraz więcej właścicieli e-sklepów – również w Polsce.

(więcej…)

PrestaShop

Jak bezpiecznie sprzedawać online? 5 rad dla właścicieli sklepów internetowych

W Polsce działa około 100 tysięcy sklepów internetowych, a 77% internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Handel w sieci intensywnie się rozwija, a cyfryzacja staje się niezbędna dla funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Eksperci podkreślają, że należy się spodziewać zwiększonej liczby cyberzagrożeń, a przestrzeganie zasad dotyczących bezpieczeństwa IT staje się szczególnie ważne – także dla branży e-commerce. 

(więcej…)

PrestaShop

Rozwój e-commerce w sektorze MŚP dzięki sprzedaży zagranicznej

Ponad 92% sprzedawców zrzeszonych w PrestaShop Million Club przewiduje wzrost wartości sprzedanych produktów w roku 2022. Członkowie klubu, skupiającego najlepszych e-sprzedawców na świecie osiągających ponad milion GMV rocznie, podkreślają istotną rolę handlu międzynarodowego w rozwoju sektora
e-commerce. Aż 75% badanych uważa, że sprzedaż zagraniczna w znacznym stopniu przyczyni się do wzrostu ich dochodów w ciągu najbliższych miesięcy.

(więcej…)

PrestaShop

PrestaShop planuje podwojenie liczby pracowników. „Work from Anywhere” – praca z dowolnego miejsca na ziemi do 6 miesięcy w roku

Po ogłoszeniu fuzji z MBE pod koniec 2021 roku, PrestaShop, najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce, przyspiesza swój rozwój i planuje podwojenie zatrudnienia do końca bieżącego roku. Firma wdraża program „Work from Anywhere”, umożliwiając pracownikom wykonywanie obowiązków z dowolnego miejsca na świecie do 6 miesięcy w ciągu roku.

(więcej…)

PrestaShop

Współpraca PrestaShop i Google umożliwi sprzedawcom dotarcie do milionów nowych klientów

PrestaShop ogłasza wprowadzenie PrestaShop Marketing with Google, nowego dodatku do pakietu PrestaShop Essentials. Współpraca pozwoli sklepom działającym na platformie PrestaShop zwiększyć swoją widoczność dla klientów w sieci. Łatwa integracja sklepu internetowego z Google umożliwi promowanie produktów wśród milionów nowych kupujących przed rozpoczynającym się sezonem świątecznym.

(więcej…)

PrestaShop

Black Friday – prawo do zwrotu obowiązuje także podczas promocji

Szacuje się, że w Polsce odesłany zostaje co dziesiąty produkt zakupiony online. Globalnie aż 67% kupujących w Internecie sprawdza warunki zwrotu przed dokonaniem transakcji. Nadchodzący okres wyprzedaży związanych z Black Friday oznacza wzmożone zakupy w sieci. Również wtedy klienci będą korzystać z prawa do zwrotu niezależnie od obowiązujących promocji, a to stanowi wyzwanie dla e-sklepów.

(więcej…)

PrestaShop

Listopadowe wyprzedaże 2021 – e-sklepy już planują promocje

Popularność wyprzedaży z okazji Black Friday i Cyber Monday systematycznie rośnie. W 2020 r. wartość towarów sprzedanych na całym świecie podczas Czarnego Piątku była aż o 168% wyższa niż w roku poprzednim. E-sklepy chcąc zdobyć i utrzymać klientów muszą już teraz dobrze przygotować się do sezonu. Zwłaszcza, że niektórzy konsumenci zaczynają poszukiwania ofert już trzy tygodnie przed szczytem promocji.

(więcej…)

Pokaż następne wpisy