Wybierz firmę
SAROTA PR

SAROTA PR w sieci Worldcom Public Relations Group

[Kraków, 23.05.2024] SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.

Zaproszenie do Worldcom PR Group wiązało się z przejściem przez wymagający proces weryfikacji – agencje kandydujące do członkostwa w grupie muszą spełniać odpowiednie normy dotyczące jakości, profesjonalizmu, etyki i standardów pracy. Na ostatnim etapie SAROTA PR została przyjęta do sieci na mocy jednogłośnej decyzji stowarzyszonych agencji z 49 krajów.

Dołączenie do Worldcom PR Group stwarza nam nowe możliwości śledzenia trendów, poszerzania wiedzy i know-how w międzynarodowej społeczności najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji. Dzięki partnerstwu zyskujemy możliwość realizacji projektów na znacznie szerszą skalę oraz oferowania klientom dodatkowych usług i dostępu do innych rynków w ramach współpracy ze stowarzyszonymi agencjami.

Katarzyna Sarota, CEO SAROTA PR.

Sieć od ponad 70 lat zrzesza niezależne agencje PR z całego świata – od obu Ameryk, przez Europę po Azję – dzięki czemu ich przedstawiciele mają możliwość wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych.

Zdaniem przedstawicieli grupy agencje PR z całego świata coraz częściej poszukują strategicznych sojuszy, dzięki którym mogą zwiększać swoje możliwości operacyjne.

Jesteśmy świadkami transformacji, która nie tylko wzmacnia istniejące już partnerstwa w ramach Worldcom PR Group, ale też pomaga nam się rozwijać. Pomimo rozległego globalnego zasięgu grupa pozostaje skoncentrowana na identyfikowaniu i angażowaniu agencji, które wspierają nasze cele. Wzmacnia to naszą obecność w kluczowych regionach i sektorach, jednocześnie sprawiając, że wciąż jesteśmy liderami i innowatorami w branży PR.

Stefan Pollack, globalny przewodniczący Worldcom PR Group i prezes The Pollack Group.

***

O agencji

SAROTA PR to zespół specjalistów public relations i digital marketingu pracujących w branży nowych technologii. Klientami agencji są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej oraz start-upy, m.in.: Philips, Red Hat, Veeam, Sonos, Netatmo, Eaton, Signify, Fortinet. SAROTA PR ma na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie otrzymane od firmy Forrester Research.

O Worldcom PR Group

Worldcom Public Relations Group to czołowe partnerstwo niezależnych firm public relations na świecie. W skład grupy wchodzą 143 biura zatrudniające około 2000 pracowników w 115 miastach na sześciu kontynentach. W ubiegłym roku partnerzy Worldcom PR Group odnotowali łączne przychody przekraczające 350 milionów dolarów, obsługując 3034 klientów. Powstała w 1988 roku grupa ma na celu umożliwienie najsilniejszym, najbardziej kompetentnym i niezależnym firmom zapewnienia szybkiego i trwałego wpływu poprzez mądrą strategię komunikacyjną gdziekolwiek na świecie klient potrzebuje wsparcia. Partnerzy obsługują klientów krajowych, międzynarodowych i wielonarodowych, zachowując jednocześnie elastyczność i koncentrację na obsłudze klienta charakterystyczne dla niezależnych agencji. Dzięki Worldcom PR Group klienci mają natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy komunikacyjnej od profesjonalistów, którzy rozumieją język, kulturę i zwyczaje obowiązujące w regionach, w których działają. Więcej informacji o Worldcom PR Group można znaleźć na stronie www.worldcomgroup.com.

SAROTA PR

Zmiany w zarządzie agencji SAROTA PR

SAROTA PR ogłasza zmiany w swoim zarządzie. Nową CEO agencji zostaje Katarzyna Sarota, która dotychczas pełniła funkcję COO. Do zarządu w roli wiceprezesa dołącza Jakub Misiura, który jednocześnie kieruje działem digital marketingu. Piotr Sarota, założyciel agencji i jej długoletni prezes, pozostaje w firmie jako konsultant zarówno dla zespołu, jak i klientów.

Katarzyna Sarota związana jest z SAROTA PR od samego początku. Wcześniej jako Chief Operating Officer odpowiadała za finanse, HR oraz obsługę klientów. Nowa prezeska chce przede wszystkim pielęgnować jakość dostarczanych usług i wzmacniać skuteczności komunikacji dla naszych Klientów. – Przeprowadzane przez nas badania satysfakcji pokazują, że cieszymy się zaufaniem i uznaniem ze strony klientów. Chcemy być dla nich kompetentnym i skutecznym partnerem w zakresie public relations oraz digital marketingu – komentuje.

Dla nowej CEO istotne jest również budowanie i rozwój zespołu. – Chcemy kreować inspirujące środowisko pracy, w którym każdy czuje się doceniony i ma możliwość realizacji swojego indywidualnego potencjału. Szczególnie wspieram kreatywność i nieszablonowe myślenie, aby tworzyć kampanie PR, które wyróżniają się na rynku. Chcemy również angażować zespół w dialog na temat wartości i ich znaczenia w naszej pracy – podkreśla. Dodatkowo planuje rozwój agencji poprzez promowanie działań związanych z odpowiedzialnością społeczną biznesu oraz szkoleniami medialnymi.

Funkcję wiceprezesa firmy obejmuje Jakub Misiura. W agencji SAROTA PR pracuje od 2013 roku, a od 2021 roku jest szefem działu digital marketingu. Odpowiada za rozwój usług digital marketingowych oraz zespołu zajmującego się ich realizacją. Jest także zaangażowany w optymalizację i automatyzację wewnętrznych procesów technologicznych agencji, szczególnie pod kątem wyzwań ery postpandemicznej i skalowania firmy.

Jego obowiązki obejmują ponadto rozwój agencyjnych narzędzi PR o nazwie „Relations”, które ułatwiają zarządzanie kontaktami z dziennikarzami, dystrybucję materiałów prasowych oraz analizę rezultatów.

Katarzyna Sarota jest żoną i mamą trzech córek. Energii do połączenia wymagającej roli zawodowej ze świadomym rodzicielstwem dostarczają jej codzienne marszobiegi i regularne pływanie. Wyjazdy w góry są dla niej doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Natomiast Jakub Misiura w wolnych chwilach lubi podróżować, uczęszczać na koncerty muzyki klasycznej, programować oraz zgłębiać wiedzę o nowych technologiach.

SAROTA PR

Eaton przedłuża umowę z SAROTA PR

Kraków, Polska, 19 sierpnia 2021 – Firma Eaton podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją SAROTA PR. Firmy podpisały pierwszą umowę w maju 2020 roku.

SAROTA PR świadczy dla Eaton usługi z zakresu media relations oraz content i digital marketingu. Za pierwszy obszar odpowiadają Jacek Dembicki (public relations manager) oraz Natalia Cygan (public relations specialist). Koordynacją działań contentowych i digitalowych zajmuje się Jakub Misiura (digital marketing manager). (więcej…)

Pokaż następne wpisy