Nominacja do Złotych Spinaczy 2013 dla Sarota PR
Zaprojektowana i zrealizowana przez Sarota PR kampania SAPPHIRE rozGRYwka otrzymała nominację w kategorii social media.
Zaprojektowana i zrealizowana przez Sarota PR kampania SAPPHIRE rozGRYwka otrzymała nominację w kategorii social media.
SAPPHIRE rozGRYwka campaign, designed and conducted by Sarota PR, was nominated in social media category.
SAPPHIRE rozGRYwka campaign, designed and conducted by Sarota PR, was nominated in social media category.
Google, zakład wzbogacania uranu w Iranie, rząd Pakistanu, amerykański Departament Obrony – nawet największe przedsiębiorstwa jak i rządy krajów padły ofiarą zaawansowanych ataków typu APT w ostatnich dwóch latach.
Wysoka wydajność i niskie zużycie energii
Wyższy komfort pracy, wydajny wentylator z regulacją obrotów i hub USB
Uzupełnienie przenośnych komputerów
2,5-calowe dyski SSD z linii przemysłowej
Zaprojektowany we współpracy z entuzjastami gier model 242G5 zadebiutuje w trakcie Targów IFA 2013
Kraków, 30 sierpnia 2013 r. – FORTINET, dostawca zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, wprowadza do portfolio dwa nowe rozwiązania: FortiADC-300E oraz usługę FortiDirector GSLB, które gwarantują wydajne i bezpieczne udostępnianie aplikacji w przedsiębiorstwach średniej wielkości. Poszerzenie oferty jest bezpośrednim wynikiem przejęcia przez FORTINET firm Coyote Point Systems oraz XDN.