Red Hat
Signify
PrestaShop
inFakt
Eaton
Sophos
Sonos
AlcoSense
aoc
Oferteo
Philips
Fortinet
Sapphire
Red Hat
Signify
PrestaShop
inFakt
Eaton
Sophos
Sonos
AlcoSense
aoc
Oferteo
Philips
Fortinet
Sapphire
Strategia

Strategia

Zrozumienie potrzeb, zachowań i preferencji odbiorców naszej komunikacji oraz gruntowna znajomość produktów, usług i technologii naszych Klientów to fundament przygotowywanych przez nasz zespół strategii.

Narzędzia dobieramy tak, aby zapewnić maksymalną efektywność działań w ramach dostępnego budżetu:
  • diagnozujemy sytuację wyjściową Klienta (m.in. wizerunek, dotychczasowe działania komunikacyjne, uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne)
  • projektujemy strategie (określamy cele i grupy docelowe, opracowujemy kluczowe komunikaty, dobieramy narzędzia , tworzymy koncepcje kreatywne, budujemy harmonogramy i budżety)
  • wprowadzamy strategie w życie (wdrażamy narzędzia, realizujemy zaplanowane działania, monitorujemy)
  • oceniamy skuteczność podjętych działań PR (ewaluujemy realizację celów, przygotowujemy raporty)
Media Relations

Media Relations

Proaktywność, indywidualne podejście oraz mocne merytorycznie i rzetelnie przygotowane materiały prasowe to nasz klucz do bardzo dobrych relacji z dziennikarzami.

Sprawiamy, że o marce mówi się dużo i dobrze:
  • prowadzimy biura prasowe i odpowiadamy na wszelkie pytania dziennikarzy
  • utrzymujemy i rozwijamy kontakty z dziennikarzami
  • redagujemy i tłumaczymy materiały prasowe oraz personalizujemy ich dystrybucję
  • organizujemy spotkania i konferencje prasowe oraz wizyty studyjne
  • prowadzimy monitoring mediów

Social Media

Zaangażowanie społeczności skupionych wokół marek naszych Klientów, dostarczanie im atrakcyjnych i istotnych treści oraz inicjowanie dialogu to trzy najważniejsze cele naszych działań w social media.

Zmieniamy odbiorców w lojalnych klientów. Lojalnych klientów w ambasadorów marek:
  • opracowujemy strategie komunikacji w mediach społecznościowych
  • budujemy i prowadzimy profile na portalach społecznościowych (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Google+, LinkedIn i inne)
  • tworzymy treści tekstowe, graficzne i materiały wideo
  • zarządzamy społecznościami oraz stymulujemy interakcje z użytkownikami
  • współpracujemy z blogerami/vlogerami i liderami opinii
  • przygotowujemy precyzyjnie targetowane kampanie promocyjne i reklamowe
  • zarządzamy sytuacjami kryzysowymi w Internecie
Content Marketing

Content Marketing

Kreowanie oryginalnych treści spełniających cele komunikacyjne marki oraz stanowiących pozytywny wkład w dyskusje na ważne dla firmy tematy, to wyznacznik naszej działalności na polu content marketingu.

Tworzymy unikalne i chętnie czytane treści:
  • opracowujemy tematykę i sposoby dystrybucji treści
  • przygotowujemy i utrzymujemy platformy publikacji treści (blogi, newslettery, profile społecznościowe)
  • tworzymy wysokiej jakości treści:  teksty, grafiki i wideo
  • prowadzimy działania promujące i reklamujące treści
  • projektujemy kreatywne i nowoczesne strony produktowe
  • monitorujemy oraz analizujemy atrakcyjność publikowanych treści
PR produktu

PR produktu

Systematyczna obecność produktów reprezentowanych przez nas marek w telewizji, radio, prasie drukowanej oraz w internecie, a także kreatywne dostosowanie form przekazu do różnych grup odbiorców to według nas najważniejsze cechy dobrze budowanego PR produktu.

Nasze działania komunikacyjne realnie stymulują sprzedaż:
  • wprowadzamy na rynek nowe marki, produkty, usługi
  • przygotowujemy informacje prasowe i personalizujemy ich dystrybucję
  • organizujemy i nadzorujemy testy i recenzje produktów
  • przygotowujemy i realizujemy eventy oraz konkursy
  • aranżujemy i koordynujemy obecność na targach oraz innych wydarzeniach branżowych
  • przygotowujemy i nadzorujemy programy sponsoringowe
  • przygotowujemy newslettery i mailingi
PR korporacyjny

PR korporacyjny

Zaufanie budowane w oparciu o realny potencjał organizacji oraz lokowanie naszych Klientów w kontekstach, które sprzyjają realizacji ich celów biznesowych to nasza filozofia PRu korporacyjnego.

Budujemy reputację i rozpoznawalność marki:
  • budujemy wizerunek w oparciu o strategię spójną z celami marketingowymi Klienta
  • kreujemy ekspertów firmy (organizujemy wywiady, przygotowujemy komentarze eksperckie)
  • prowadzimy treningi medialne
  • aranżujemy możliwości wystąpień podczas konferencji i sympozjów
  • opracowujemy informacje prasowe oraz case studies
  • przygotowujemy badania, raporty i analizy
  • przygotowujemy manuale kryzysowe oraz pomagamy właściwie wychodzić z sytuacji zagrażających wizerunkowi firmy

Świadczą o nas liczby

  • Nagrody Sarota PR

    nagród zdobytych dla Klientów

    30000

    publikacji
    w mediach

    Zarządzamy społecznościami
    liczącymi

    + 700 000

    osób

  • krajów, z których pochodzą Klienci

    +

    produktów, które
    dzięki nam zaistniały
    w mediach

    Utrzymujemy relacje z ponad

    dziennikarzy

Przekraczamy oczekiwania Klientów

client

“Delivering great results and building brand familiarity”

SAROTA PR are true professionals and experts. The SAROTA PR team delivers great results in building brand familiarity for Eaton by positioning our experts as thoughtful and pragmatic sources of opinion on core topics of interest including energy transition, digitalization, safety, energy efficiency and sustainability. Not only do they understand our complex energy market, but they’ve also provided meaningful counsel. They are great communicators, diligent, organized and a great partner of our company.

Vera Grishchenko, PR Manager, Electrical Sector EMEA, Eaton
client

„Zmotywowani, proaktywni i kreatywni”

Przez ponad trzy lata, pełniąc funkcję Channel Marketing Managera w F-Secure, miałem wielką przyjemność współpracować z agencją SAROTA PR.

Zakres współpracy obejmował działania produktowe, wizerunkowe jak i wspierające potrzeby działu HR. Zespół, z którym współpracowałem, był bardzo zmotywowany, proaktywny i kreatywny, często stawiający duże wymagania także i mnie. Nie bał się krytykować, zawsze jednak proponując alternatywne rozwiązania. Bardzo dobre relacje z dziennikarzami zajmującymi się zagadnieniami IT umożliwiły błyskawiczne osiągnięcie i przekroczenie założonych celów i owocowały licznymi propozycjami wywiadów czy komentarzy eksperckich.  Zaangażowanie i rozumienie branży oraz celów biznesowych F-Secure dały w efekcie wyniki bardziej niż zadowalające

Chciałbym, aby wszyscy partnerzy, z którymi do tej pory pracowałem, prezentowali choć zbliżony poziom profesjonalizmu.

Sebastian Bazylak, Channel Marketing Manager, F-Secure
client

“Creative and informed about our industry”

SAROTA PR has never failed to deliver for us. The team are responsive, well-connected, creative and informed about our industry. It is a pleasure to work with such a diligent and reliable agency which always delivers results.

Becky Kiely, PR manager EMEA, F-Secure
client

„Dzięki rozległym kontaktom z mediami i blogerami zespół SAROTA PR sprawił, że o Sherlybox pisano i mówiono praktycznie wszędzie”

Specjalistom z SAROTA PR – ich umiejętnościom, doświadczeniu i zaangażowaniu – powierzyliśmy komunikacyjne wsparcie kampanii naszego produktu w największym światowym serwisie crowdfundingowym kickstarter.com. Dzięki rozległym kontaktom z mediami i blogerami zespół SAROTA PR sprawił, że o Sherlybox’ie pisano i mówiono praktycznie wszędzie, co bezpośrednio przełożyło się na sukces projektu i zebranie ponad 150 000 dolarów. Mogę śmiało polecić usługi agencji SAROTA PR każdemu start-upowi.

Zrozumienie potrzeb biznesowych, duża wiedza na temat trendów i rynku nowych technologii, a także kreatywność i wsparcie w każdej, nawet najdrobniejszej kwestii, wyróżnia agencję SAROTA PR na tle innych firm, z którymi miałem okazję współpracować.

Marek Cieśla, co-founder & COO, Sher.ly Inc.
client

„Współpraca z SAROTA PR przyczynia się do wzrostu liczby użytkowników serwisu oraz współpracujących z nami firm”

Jako start-up potrzebowaliśmy doświadczonego partnera, który pomoże nam w budowaniu dobrego wizerunku w mediach i prowadzeniu skutecznej komunikacji z Klientami i użytkownikami naszego serwisu. Współpraca z szeroką bazą mediów RTV, prasą czy portalami internetowymi zaowocowała zbudowaniem rozpoznawalności serwisu i wzmocnieniem marki Oferteo.pl. Uzyskaliśmy wsparcie w formułowaniu jasnych i atrakcyjnych treści skutecznie docierających do naszych użytkowników oraz potencjalnych Klientów.

Współpraca z SAROTA PR przyczynia się do  wzrostu liczby użytkowników serwisu oraz współpracujących z nami firm. Wypracowane wspólnie działania pomagają nam również edukować społeczeństwo w zakresie sprawdzonych sposobów poszukiwania dobrych zleceniodawców, a firmom dostarczać wiedzę na temat skutecznego pozyskiwania Klientów.

Karol Grygiel, dyrektor działu marketingu, Oferteo.pl
client

„Focus on ensuring that we get the optimal result from an activity”

SAROTA PR are a superb professional and creative team that respond with a ‘Can Do’ attitude to all of our requests and challenges. They manage to communicate to our customers and end users with the RIGHT voice that correctly reflects the brand culture of SAPPHIRE. The key strengths of the SAROTA PR Team are: speed of response, flexibility, very quick to understand a brief, operate in a way that has the best commercial interests of the client in mind and their honest approach to working with us. From the initial brainstorm to the detailed post activity report, they focus on ensuring that we get the optimal result from an activity.

Results from working with SAROTA PR have been very good, particularly in the development of SAPPHIRE’s social media platforms, including FB which is the best in our industry; YouTube which they work hard to ensure delivers both varied and engaging content; and more recently SAPPHIRE’s corporate Twitter account.

Philip Wynn Jones, Marketing Director, SAPPHIRE Technology
client

„Very positive growing results”

Before I started working with SAROTA PR, MMD (Philips) and SAROTA PR had already been connected with each other for a few years, with very positive growing results in our PR clipping, review status and market share. We have expanded our cooperation by including an additional brand AOC which generated even more opportunities. On top of the professional and committed approach of SAROTA PR team, they have always been fair in their feedback when choosing the right monitor for review and selecting a successful PR event. This has established for me a trustworthy relationship between SAROTA PR and our company.

Having the experience with other PR agencies within Europe, I can safely say that SAROTA PR is the most pro-active. Thinking out-of-the-box is what makes them excel.  This all has highly contributed AOC and MMD to grow their share in market becoming leading monitor brands in Poland.

Laura van Pinxteren, Marketing Communications Manager, MMD Monitors & Displays / AOC International (Europe)
client

„Impressive coverage, over 1500 articles during a year and a half”

SAROTA PR are a highly professional and proactive team, working for the result and offering a strong understanding of our objectives and the market. We are always sure to get useful advice and efficient service from team’s consultants. They’re highly motivated and always keep our deadlines. SAROTA PR offered an extraordinary brand visibility in all types of key media including radio and TV. We got an impressive coverage, over 1500 articles during a year and a half of our collaboration.

Ekaterina Bam-Bednarczyk, Marketing Communications Specialist, FORTINET
client

„Mogę śmiało powiedzieć, że ze współpracy z SAROTA PR otrzymaliśmy więcej niż pierwotnie oczekiwaliśmy”

Specjaliści SAROTA PR przywiązują dużą uwagę do tego aby zrozumieć i uwierzyć w produkt, który będą potem wspierać medialnie. Wykazują się na wszystkich szczeblach dużym zaangażowaniem, które przekłada się w wymierne wyniki. Mogę śmiało powiedzieć, że ze współpracy z SAROTA PR otrzymaliśmy więcej niż pierwotnie oczekiwaliśmy. Gorąco polecam.

Dominik Nowak, CEO, Husarion
client

„Establishing brand awareness and increasing market share”

We are very satisfied with our cooperation with SAROTA PR which is in our opinion a very professional, effective and proactive PR agency. In addition to the broad and accurate press releases and product reviews published in influential/potential media,  SAROTA PR have helped us seek appropriate marketing opportunities coordinated with our sales plan and have provided relevant market info.  All of that was indeed favourable not only to establishing Transcend brand awareness but also to increasing market share in Poland.

Another strength of SAROTA PR is their quick-response communication and problem solving skills which made us very impressed. SAROTA PR is considered in Transcend as one of the PR agencies with best annual performance.

Florinda Chen, Sales Specialist, Eastern Europe, Transcend Inc.
client

„Od samego początku nasza współpraca układała się doskonale”

Zespół SAROTA PR cenię przede wszystkim za zaangażowanie, otwartość i profesjonalizm. Od samego początku nasza współpraca układała się doskonale. Wspólnie wypracowaliśmy skuteczną  strategię komunikacyjną przed startem naszej kampanii crowdfundingowej. W momencie gdy kampania ruszyła, mieliśmy wrażenie, że o Swimmo mówią i piszą wszędzie. Pomogło nam to sfinansować projekt i zdobyć wiele wartościowych kontaktów.

Mateusz Heleniak, CEO, Swimmo
client

„Our results in Poland have improved greatly since we’ve began working with SAROTA PR”

SAROTA PR always delivers exceptional performance no matter the task. I always felt like I’m working with a colleague sitting next desk who, while being friendly was at the same time always up to date with company news and products, responsive and just pure professional. Our results in Poland have improved greatly since we’ve began working with SAROTA PR and they are only growing thanks to their hard work on introducing ZALMAN products to the Polish market.

Each introduced product was always recognized by the most important media, increasing our brand awareness among  key target – computer and technology enthusiasts. SAROTA PR makes it clear they specialize in the IT sector. And they mean it.

Chris Kim, Account Manager, Overseas Sales Department, Zalman
client

„SAROTA PR consultants managed to cope with the task in a very professional way”

Edimax operates on a huge and competitive market of network solutions – both consumer and professional. We were looking for a partner that would help us present our offer to adequate target groups. SAROTA PR consultants managed to cope with the task in a very professional way and raised the interest about our solutions in many key industry journalists. We appreciate how easily we could define our goals and priorities.

SAROTA PR team are capable of quick understanding client’s needs and finding ways of responding to them. Regardless of product’s purpose they effectively selected media that wanted to test it and inform about upcoming news.

Tommy Wang, Director of Central Eastern Europe, Edimax
client

„Thanks to the global social media activities on Facebook our brand could develop both in B2C and B2B sectors”

Cooperation with SAROTA PR team works smoothly for several years already. We began with product PR in Poland which was very successful taking into consideration the number of valuable publications and awards for Dune HD media players on this market. Thanks to the global social media activities on Facebook our brand could develop both in B2C and B2B sectors. Major growth of the community, increase of the interaction and improvement of the customer relations were noticed since the very beginning of this project.

We appreciate SAROTA PR’s dedication to everyday work, innovative ideas for the campaigns and positive attitude towards all the challenges.

Konstantin Dyshlevoy, President/CEO, Dune HD Ltd.
client

„Szybka reakcja i rekomendowanie konkretnych propozycji”

Specjalistów pracujących w SAROTA PR cechuje połączenie doświadczenia, intuicji, szybkiego działania oraz zrozumienia potrzeb. Firmę możemy polecić szczególnie innym firmom z branży nowych technologii, co potwierdzają także liczne kontakty z mediami mające wpływ na efektywność prowadzonych działań. SAROTA PR cechuje nie tylko szybka reakcja, ale przede wszystkim rekomendowanie konkretnych propozycji.

Pracownicy SAROTA PR są zawsze otwarci na sugestie, rozmowy i spotkania. To specjaliści godni zaufania, dlatego bez wahania możemy polecić współpracę z firmą SAROTA PR.

Anna Pisu Marketing Manager inFakt Sp. z o. o

Zdobywamy nagrody branżowe

IPRA Golden World Award 2015

w kategorii Technology -Agency oraz nominacja w kategorii B2B

Złoty Spinacz 2013

w kategorii social media.
Trzy nominacje w edycji 2015.

Hack Productivity 3: Office 365 – 2017

pierwsze miejsce w globalnym hackathonie Microsoft za stworzenie Relations – narzędzia dla specjalistów PR

Finaliści European Excellence Awards 2015

w kategoriach Technology and Consumer Electronics i Brand Relationship

Finaliści EMEA SABRE Awards 2013, 2015

w kategorii Technology: Hardware  

Gold Magellan Award 2013

w kategorii Product/Service Communications Consumer

In2 SABRE Awards 2013 Certificate of Excellence

w kategorii Gamification, User-Generated Contest

Wybierz PR, który tworzy wartość

Stanowimy zespół


Katarzyna Sarota
 

Katarzyna Sarota

Katarzyna Sarota

Katarzyna Sarota

CEO

Projektuje i realizuje strategię rozwojową SAROTA PR. Zarządza zespołem PR. Zawodowo miłośniczka CSR i pracy zespołowej. Prywatnie żona i mama trzech córek. Czuje, że żyje w atmosferze pełnej ruchu i efektywności.

Jakub Misiura
 

Jakub Misiura

Jakub Misiura

Jakub Misiura

Vice President, Digital

Zarządza działem Digital Marketingu i pracuje z zespołem nad kreatywnymi kampaniami. Architekt rozwiązań z zakresu automatyzacji procesów i administrator firmowej chmury. Z wykształcenia informatyk, a w życiu geek totalny. Fan górskich trekkingów, smart home, po równo Microsoftu i Apple, i gier Blizzarda.

Natalia Cygan
 

Natalia Cygan

Natalia Cygan

Natalia Cygan

Public Relations Manager

Prowadzi i nadzoruje projekty w dziale B2B, odpowiada też za korekty tekstów i procesy wewnętrzne. Po pracy biega, gra w RPG i czyta, najchętniej reportaże.

Mateusz Bachłaj
 

Mateusz Bachłaj

Mateusz Bachłaj

Mateusz Bachłaj

Public Relations Manager

Menedżer w dziale PR produktowego z doświadczeniem w międzynarodowych projektach. Koncentruje się na skuteczności, gwarantując przy tym maksimum szczerości i otwartości. Psiarz, gracz i rowerzysta.

Artur Szeremeta
 

Artur Szeremeta

Artur Szeremeta

Artur Szeremeta

Public Relations Manager

Manager w dziale B2B. Odpowiedzialny także za procesy new businessowe oraz działania auto PR. Po pracy kopie piłkę, po raz kolejny przechodzi Wiedźmina 3 i ogląda razem z dziećmi "Jednego z Dziesięciu".

Piotr Sarota
 

Piotr Sarota

Piotr Sarota

Piotr Sarota

Public Relations Consultant

Doradza w kwestiach strategicznych konsultantom i klientom agencji. Wspiera rozwój zespołu agencji w zakresie implementacji metodologii mocnych stron CliftonStrengths® jako certyfikowany coach Instytutu Gallupa. W wolnych chwilach biega, pływa i czyta książki.

Paweł Horbanowicz
 

Paweł Horbanowicz

Paweł Horbanowicz

Paweł Horbanowicz

Digital Marketing Specialist

Koordynuje projekty digital – zwłaszcza content i e-mail marketing, web development oraz produkcje wideo. Wolne chwile spędza najczęściej w teatrach muzycznych lub przy najnowszych grach na PC.

Grzegorz Iwan
 

Grzegorz Iwan

Grzegorz Iwan

Grzegorz Iwan

Senior Public Relations Specialist

PR produktu i znajomość mediów technologicznych to jego specjalność. Fotograf cosplayowy, ekstremalny overclocker, fan ciężkich brzmień i anime.

Anna Gondek
 

Anna Gondek

Anna Gondek

Anna Gondek

Public Relations Specialist

Pracuje w projektach PR-u B2B. Odpowiada za relacje z mediami, przygotowywanie informacji prasowych, kreowanie ekspertów. Zna się na badaniach społecznych i statystyce. W wolnych chwilach lubi zdobywać górskie szczyty.

Kacper Hrycyna
 

Kacper Hrycyna

Kacper Hrycyna

Kacper Hrycyna

Digital Marketing Specialist

W dziale digital zajmuje się content designem, grafiką komputerową i social mediami. W przerwach od projektowania graficznego czy zarządzania projektami można go spotkać na siłowni lub przed PlayStation.

Konrad Dumała
 

Konrad Dumała

Konrad Dumała

Konrad Dumała

Public Relations Specialist

Łączy pracę produktową z B2B. Miłośnik języka polskiego, który spełnia się w pisaniu i korekcie tekstów oraz nawiązywaniu nowych kontaktów.

Maciej Żuławski
 

Maciej Żuławski

Maciej Żuławski

Maciej Żuławski

Junior Public Relations Specialist

Na co dzień pracuje zarówno przy projektach produktowych jak i B2B. Prywatnie fan szeroko pojętego gamingu, domorosły muzyk i samozwańczy mistrz Pokémon TCG.

Agnieszka Kowalska
 

Agnieszka Kowalska

Agnieszka Kowalska

Agnieszka Kowalska

Senior Public Relations Specialist

Łączy pracę w dziale produktowym i B2B. Uwielbia tworzyć strategie komunikacji. Jej specjalność to także PR kryzysowy. Każdą wolną chwilę spędza podróżując.

Michał Ostasz
 

Michał Ostasz

Michał Ostasz

Michał Ostasz

Junior Public Relations Specialist

PR produktowy, PR B2B i projekty digital. Dawniej dziennikarz, wciąż niespełniony filmowiec. Miłośnik kina, gier wideo i komiksów.

Marta Tarnowska
 

Marta Tarnowska

Marta Tarnowska

Marta Tarnowska

Junior Public Relations Specialist

Wspiera pracę działu B2B, pisze materiały prasowe, współorganizuje spotkania z mediami. Po pracy spaceruje po Kazimierzu, czyta reportaże i chodzi na pub quizy.

Filip Wojdak
 

Filip Wojdak

Filip Wojdak

Filip Wojdak

Digital Product Owner

Programista, kierownik projektów digitalowych i fan testowania nowych narzędzi dla zwiększenia wygody pracy.

Karolina Kudłacik
 

Karolina Kudłacik

Karolina Kudłacik

Karolina Kudłacik

Public Relations Manager

Jako menedżer wspiera pracę i rozwój zespołu PR produktowego. Dobrze czuje się w koordynacji projektów, gromadzeniu know how oraz rekrutacji. Prywatnie pasjonuje się obserwacją ptaków.

Ewelina Plewa
 

Ewelina Plewa

Ewelina Plewa

Ewelina Plewa

Office Manager

Odpowiada za funkcjonowanie biura i terminowy obieg dokumentów, dba o poprawność językową tekstów oraz wspiera zespół w codziennej pracy. Po godzinach czyta dobre książki i spędza czas z rodziną.

Natalia Śliwka
 

Natalia Śliwka

Natalia Śliwka

Natalia Śliwka

Public Relations Assistant

Wspiera dział B2B. Pisze materiały prasowe, robi dogłębny research i poskramia Excela. Uwielbia kreatywne i nietuzinkowe rozwiązania, ciekawostki, psy i aktywne spędzanie czasu. Nigdzie nie rusza się bez słuchawek.

Ola Wiśniewska
 

Ola Wiśniewska

Ola Wiśniewska

Ola Wiśniewska

Public Relations Assistant

Wspiera pracę działu B2B, pisze materiały prasowe, tłumaczenia i wykonuje researche. Miłośniczka musicali, klasycznej amerykańskiej literatury i gier wideo.

Pracujemy w oparciu o wartości

Bezkompromisowa Skuteczność

Bezkompromisowa Skuteczność

Zawsze szukamy rozwiązań, które zapewnią najlepsze rezultaty naszym Klientom. Zadowala nas tylko praca, która przynosi realną wartość.

Systematyczny Rozwój

Systematyczny Rozwój

Naszą ambicją jest nieustanne doskonalenie kompetencji zespołu, wzbogacanie know-how oraz podnoszenie standardu usług.

Codzienny Profesjonalizm

Codzienny Profesjonalizm

Etyka naszej pracy opiera się na rzetelności oraz uczciwości wobec siebie, naszych Klientów i otoczenia.

Case Studies

Newsy

Efektywny PR wymaga dobrych narzędzi

Jak znaleźć agencję PR, która umie wykorzystać swój potencjał, aby zapewnić najlepsze wyniki? Warto przyjrzeć się, jak pracuje jej zespół specjalistów. W Sarota PR korzystamy z samodzielnie skonstruowanego, kompleksowego systemu Relations, który odciąża nas w wykonywaniu ważnych, ale żmudnych zadań. System ten łączy wiedzę zespołu z analizą pracy, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy czas i skupiamy się na podtrzymywaniu relacji z mediami.

Read More
Dołącz do nas

Zajrzyj do nas

Napisz do nas!

al. Beliny-Prażmowskiego 69/7
31-514 Kraków

al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa