Docieraj do graczy poprzez liderów opinii

Wysoka świadomość konsumencka gamerów  jest wyzwaniem dla przygotowania i realizacji skutecznej strategii marketingowej producenta lub wydawcy gier komputerowych. Korzystając z usług PR, influencer relations i digital marketingu możemy zadbać o profesjonalną prezencję i wysoką widoczność nowego produktu w środowisku graczy i budować jego wyższą pozycję na ich listach życzeń. 

Dzięki długoletnim relacjom na rynku medialnym pomagamy naszym klientom w tworzeniu skutecznych taktyk, które są kluczowe w budowaniu długoterminowego sukcesu na rynku gier. 

Nasze usługi PR, influencer relations i digital marketing dla gamingu

Zaawansowane i skupione na osiąganiu rezultatów usługi doradcze dla branży gamingowej:

Sarota PR dla FinTech - Strategia

Strategia

Nasz zespół ekspertów opracowuje strategie prelaunch, early access i launch, które pozwolą na maksymalizację widoczności Twojego produktu.

Sarota PR dla FinTech - Strategia

Media Relations

Współpracujemy z dziennikarzami specjalizującymi się w gamingu, technologiach, lifestyle, biznesie i general news. Tworzymy biura prasowe, redagujemy, tłumaczymy i dostarczamy materiały prasowe, organizujemy treningi i konferencje prasowe.

Sarota PR dla FinTech - Strategia

Influencer Relations

Angażujemy influencerów do zainteresowania swoich widzów najlepszymi produktami naszych klientów. Gry wideo… wymagają wideo. Prowadzimy kampanie na bazie relacji i współprac komercyjnych.

Sarota PR dla FinTech - Strategia

Social Media

Tworzymy kanały społecznościowe dla nowopowstających gier na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitterze i TikToku.

Sarota PR dla FinTech - Strategia

Kampanie recenzenckie

Prowadzimy kampanie recenzje w mediach gamingowych, także notowanych na OpenCritic i Metacritic. Dostarczamy i omawiamy z dziennikarzami review guides. Prowadzimy komunikację i pomagamy w przygotowaniu odpowiedzi na pytania dziennikarzy.

Skontaktuj się z nami

Świadczą o nas liczby

  • Nagrody Sarota PR

    nagród zdobytych dla Klientów

    30000

    publikacji
    w mediach

    Zarządzamy społecznościami
    liczącymi

    + 700 000

    osób

  • krajów, z których pochodzą Klienci

    +

    produktów, które
    dzięki nam zaistniały
    w mediach

    Utrzymujemy relacje z ponad

    dziennikarzy

Przekraczamy oczekiwania Klientów

client

"Focus on ensuring that we get the optimal result from an activity"

SAROTA PR are a superb professional and creative team that respond with a ‘Can Do’ attitude to all of our requests and challenges. They manage to communicate to our customers and end users with the RIGHT voice that correctly reflects the brand culture of SAPPHIRE. The key strengths of the SAROTA PR Team are: speed of response, flexibility, very quick to understand a brief, operate in a way that has the best commercial interests of the client in mind and their honest approach to working with us. From the initial brainstorm to the detailed post activity report, they focus on ensuring that we get the optimal result from an activity. Results from working with SAROTA PR have been very good, particularly in the development of SAPPHIRE’s social media platforms, including FB which is the best in our industry; YouTube which they work hard to ensure delivers both varied and engaging content; and more recently SAPPHIRE’s corporate Twitter account. Philip Wynn Jones, Marketing Director, SAPPHIRE Technology
client

"Very positive growing results"

Before I started working with SAROTA PR, MMD (Philips) and SAROTA PR had already been connected with each other for a few years, with very positive growing results in our PR clipping, review status and market share. We have expanded our cooperation by including an additional brand AOC which generated even more opportunities. On top of the professional and committed approach of SAROTA PR team, they have always been fair in their feedback when choosing the right monitor for review and selecting a successful PR event. This has established for me a trustworthy relationship between SAROTA PR and our company. Having the experience with other PR agencies within Europe, I can safely say that SAROTA PR is the most pro-active. Thinking out-of-the-box is what makes them excel.  This all has highly contributed AOC and MMD to grow their share in market becoming leading monitor brands in Poland. Laura van Pinxteren, Marketing Communications Manager, MMD Monitors & Displays / AOC International (Europe)
client

"Zmotywowani, proaktywni i kreatywni"

Przez ponad trzy lata, pełniąc funkcję Channel Marketing Managera w F-Secure, miałem wielką przyjemność współpracować z agencją SAROTA PR. Zakres współpracy obejmował działania produktowe, wizerunkowe jak i wspierające potrzeby działu HR. Zespół, z którym współpracowałem, był bardzo zmotywowany, proaktywny i kreatywny, często stawiający duże wymagania także i mnie. Nie bał się krytykować, zawsze jednak proponując alternatywne rozwiązania. Bardzo dobre relacje z dziennikarzami zajmującymi się zagadnieniami IT umożliwiły błyskawiczne osiągnięcie i przekroczenie założonych celów i owocowały licznymi propozycjami wywiadów czy komentarzy eksperckich.  Zaangażowanie i rozumienie branży oraz celów biznesowych F-Secure dały w efekcie wyniki bardziej niż zadowalające Chciałbym, aby wszyscy partnerzy, z którymi do tej pory pracowałem, prezentowali choć zbliżony poziom profesjonalizmu. Sebastian Bazylak, Channel Marketing Manager, F-Secure

Zobacz jak pomogliśmy innym

Case study: #jestemgraczem

Case study: #jestemgraczem

#jestemgraczem – powiedziało blisko 80 tys. osób, które wzięły udział w największym badaniu graczy na świecie. Kampania pod patronatem SAPPHIRE Technology pomogła społeczności graczy pozytywnie zmienić jej wizerunek.

Case study: SAPPHIRE Nation

Case study: SAPPHIRE Nation

SAPPHIRE Nation to w pełni funkcjonalny serwis do działań z zakresu content marketingu przygotowany od początku przez agencję SAROTA PR. Dziś projekt stanowi nieodłączny element ekosystemu komunikacyjnego marki SAPPHIRE Technology na świecie.

Case study: SAPPHIRE rozGRYwka

Case study: SAPPHIRE rozGRYwka

Kampania SAPPHIRE rozGRYwka pokazuje, jak dotrzeć z przekazem na temat marki z niszowej branży producentów kart graficznych do ponad miliona odbiorców.

Efektywny PR wymaga dobrych narzędzi

Jak znaleźć agencję PR, która umie wykorzystać swój potencjał, aby zapewnić najlepsze wyniki? Warto przyjrzeć się, jak pracuje jej zespół specjalistów. W Sarota PR korzystamy z samodzielnie skonstruowanego, kompleksowego systemu Relations, który odciąża nas w wykonywaniu ważnych, ale żmudnych zadań. System ten łączy wiedzę zespołu z analizą pracy, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy czas i skupiamy się na podtrzymywaniu relacji z mediami.

Read More

Napisz do nas!

al. Beliny-Prażmowskiego 69/7
31-514 Kraków

al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa