Docieraj do graczy poprzez liderów opinii

Docieraj do graczy poprzez liderów opinii

Wysoka świadomość konsumencka gamerów  jest wyzwaniem dla przygotowania i realizacji skutecznej strategii marketingowej producenta lub wydawcy gier komputerowych. Korzystając z usług PR, influencer relations i digital marketingu możemy zadbać o profesjonalną prezencję i wysoką widoczność nowego produktu w środowisku graczy i budować jego wyższą pozycję na ich listach życzeń.

Dzięki długoletnim relacjom na rynku medialnym pomagamy naszym klientom w tworzeniu skutecznych taktyk, które są kluczowe w budowaniu długoterminowego sukcesu na rynku gier. 

Nasze usługi PR, influencer relations i digital marketing dla gamingu

Zaawansowane i skupione na osiąganiu rezultatów usługi doradcze dla branży gamingowej:

SAROTA PR Strategia

Strategia

Nasz zespół ekspertów opracowuje strategie prelaunch, early access i launch, które pozwolą na maksymalizację widoczności Twojego produktu.

SAROTA PR Media Relations

Media Relations

Współpracujemy z dziennikarzami specjalizującymi się w gamingu, technologiach, lifestyle, biznesie i general news. Tworzymy biura prasowe, redagujemy, tłumaczymy i dostarczamy materiały prasowe, organizujemy treningi i konferencje prasowe.

SAROTA PR Influencer Relations

Influencer Relations

Angażujemy influencerów do zainteresowania swoich widzów najlepszymi produktami naszych klientów. Gry wideo… wymagają wideo. Prowadzimy kampanie na bazie relacji i współprac komercyjnych.

SAROTA PR Social Media

Social Media

Tworzymy kanały społecznościowe dla nowopowstających gier na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitterze i TikToku.

SAROTA PR Kampanie recenzenckie

Kampanie recenzenckie

Prowadzimy kampanie recenzje w mediach gamingowych, także notowanych na OpenCritic i Metacritic. Dostarczamy i omawiamy z dziennikarzami review guides. Prowadzimy komunikację i pomagamy w przygotowaniu odpowiedzi na pytania dziennikarzy.

SAROTA PR Eventy

Eventy

Organizujemy eventy launchowe oraz pomagamy mediom i influencerom w wyjazdach krajowych i zagranicznych na sesje gier będących w fazie produkcji lub po ich ukończeniu.

Skontaktuj się z nami

Świadczą o nas liczby

  • Nagrody Sarota PR

    nagród zdobytych dla Klientów

    30000

    publikacji
    w mediach

    Zarządzamy społecznościami
    liczącymi

    + 700 000

    osób

  • krajów, z których pochodzą Klienci

    +

    produktów, które
    dzięki nam zaistniały
    w mediach

    Utrzymujemy relacje z ponad

    dziennikarzy

Przekraczamy oczekiwania Klientów

client

Najlepsze możliwe rezultaty z każdej aktywności

SAROTA PR to świetny, profesjonalny i kreatywny zespół, który na wszystkie nasze prośby i wyzwania odpowiada z podejściem "damy radę". Skupiają się na tym, żebyśmy z każdej aktywności osiągali najlepsze możliwe rezultaty. Philip Wynn Jones, Marketing Director, SAPPHIRE Technology
client

Wyróżnia ich nieszablonowe myślenie

Mając doświadczenie z innymi agencjami PR w Europie, mogę śmiało powiedzieć, że SAROTA PR jest najbardziej proaktywna. Wyróżnia ich nieszablonowe myślenie. W znacznym stopniu przyczyniło się to do wzrostu udziału AOC i MMD w rynku, stając się wiodącymi markami monitorów w Polsce. Laura van Pinxteren, Marketing Communications Manager, MMD Monitors & Displays / AOC International (Europe)
client

Zmotywowani, proaktywni i kreatywni

Zespół, z którym współpracowałem, był bardzo zmotywowany, proaktywny i kreatywny. Bardzo dobre relacje z dziennikarzami zajmującymi się IT umożliwiły przekroczenie założonych celów i owocowały licznymi propozycjami wywiadów i komentarzy eksperckich. Sebastian Bazylak, Channel Marketing Manager, F-Secure

Zobacz jak pomogliśmy innym

Case study: #jestemgraczem

Case study: #jestemgraczem

#jestemgraczem – powiedziało blisko 80 tys. osób, które wzięły udział w największym badaniu graczy na świecie. Kampania pod patronatem SAPPHIRE Technology pomogła społeczności graczy pozytywnie zmienić jej wizerunek.

Case study: SAPPHIRE Nation

Case study: SAPPHIRE Nation

SAPPHIRE Nation to w pełni funkcjonalny serwis do działań z zakresu content marketingu przygotowany od początku przez agencję SAROTA PR. Dziś projekt stanowi nieodłączny element ekosystemu komunikacyjnego marki SAPPHIRE Technology na świecie.

Case study: SAPPHIRE rozGRYwka

Case study: SAPPHIRE rozGRYwka

Kampania SAPPHIRE rozGRYwka pokazuje, jak dotrzeć z przekazem na temat marki z niszowej branży producentów kart graficznych do ponad miliona odbiorców.

Efektywny PR wymaga dobrych narzędzi

Jak znaleźć agencję PR, która umie wykorzystać swój potencjał, aby zapewnić najlepsze wyniki? Warto przyjrzeć się, jak pracuje jej zespół specjalistów. W Sarota PR korzystamy z samodzielnie skonstruowanego, kompleksowego systemu Relations, który odciąża nas w wykonywaniu ważnych, ale żmudnych zadań. System ten łączy wiedzę zespołu z analizą pracy, dzięki czemu efektywnie wykorzystujemy czas i skupiamy się na podtrzymywaniu relacji z mediami.

Read More

Napisz do nas!

al. Beliny-Prażmowskiego 69/7
31-514 Kraków

al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa