[Kraków, 23.05.2024] SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
Zaproszenie do Worldcom PR Group wiązało się z przejściem przez wymagający proces weryfikacji – agencje kandydujące do członkostwa w grupie muszą spełniać odpowiednie normy dotyczące jakości, profesjonalizmu, etyki i standardów pracy. Na ostatnim etapie SAROTA PR została przyjęta do sieci na mocy jednogłośnej decyzji stowarzyszonych agencji z 49 krajów.
Dołączenie do Worldcom PR Group stwarza nam nowe możliwości śledzenia trendów, poszerzania wiedzy i know-how w międzynarodowej społeczności najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji. Dzięki partnerstwu zyskujemy możliwość realizacji projektów na znacznie szerszą skalę oraz oferowania klientom dodatkowych usług i dostępu do innych rynków w ramach współpracy ze stowarzyszonymi agencjami.
Katarzyna Sarota, CEO SAROTA PR.
Sieć od ponad 70 lat zrzesza niezależne agencje PR z całego świata – od obu Ameryk, przez Europę po Azję – dzięki czemu ich przedstawiciele mają możliwość wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych.
Zdaniem przedstawicieli grupy agencje PR z całego świata coraz częściej poszukują strategicznych sojuszy, dzięki którym mogą zwiększać swoje możliwości operacyjne.
Jesteśmy świadkami transformacji, która nie tylko wzmacnia istniejące już partnerstwa w ramach Worldcom PR Group, ale też pomaga nam się rozwijać. Pomimo rozległego globalnego zasięgu grupa pozostaje skoncentrowana na identyfikowaniu i angażowaniu agencji, które wspierają nasze cele. Wzmacnia to naszą obecność w kluczowych regionach i sektorach, jednocześnie sprawiając, że wciąż jesteśmy liderami i innowatorami w branży PR.
Stefan Pollack, globalny przewodniczący Worldcom PR Group i prezes The Pollack Group.
***
O agencji
SAROTA PR to zespół specjalistów public relations i digital marketingu pracujących w branży nowych technologii. Klientami agencji są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej oraz start-upy, m.in.: Philips, Red Hat, Veeam, Sonos, Netatmo, Eaton, Signify, Fortinet. SAROTA PR ma na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie otrzymane od firmy Forrester Research.
O Worldcom PR Group
Worldcom Public Relations Group to czołowe partnerstwo niezależnych firm public relations na świecie. W skład grupy wchodzą 143 biura zatrudniające około 2000 pracowników w 115 miastach na sześciu kontynentach. W ubiegłym roku partnerzy Worldcom PR Group odnotowali łączne przychody przekraczające 350 milionów dolarów, obsługując 3034 klientów. Powstała w 1988 roku grupa ma na celu umożliwienie najsilniejszym, najbardziej kompetentnym i niezależnym firmom zapewnienia szybkiego i trwałego wpływu poprzez mądrą strategię komunikacyjną – gdziekolwiek na świecie klient potrzebuje wsparcia. Partnerzy obsługują klientów krajowych, międzynarodowych i wielonarodowych, zachowując jednocześnie elastyczność i koncentrację na obsłudze klienta charakterystyczne dla niezależnych agencji. Dzięki Worldcom PR Group klienci mają natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy komunikacyjnej od profesjonalistów, którzy rozumieją język, kulturę i zwyczaje obowiązujące w regionach, w których działają. Więcej informacji o Worldcom PR Group można znaleźć na stronie www.worldcomgroup.com.