Marka najpopularniejszej w Polsce platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych – PrestaShop – zdecydowała się na skorzystanie z usług naszej agencji.
SAROTA PR będzie prowadzić dla PrestaShop działania z zakresu media relations oraz content marketingu. Za pierwszy obszar odpowiada Natalia Cygan (public relations specialist). Obsługę content marketingową zapewnia zespół koordynowany przez Jakuba Misiurę (digital marketing specialist).
Jesteśmy pierwszą agencją public relations, z którą PrestaShop współpracuje na polskim rynku. Trwająca umowa obowiązuje od lipca do końca 2020 roku z opcją przedłużenia. Klient trafił do nas drogą rekomendacji.
PrestaShop to jedna z największych platform rozwiązań e-commerce. Korzysta z niej ponad 300 000 sklepów internetowych na świecie z czego niemal 16 000 w Polsce. Sprawia to, że PrestaShop jest najpopularniejszą platformą tego typu na polskim rynku. W 2019 roku wszystkie e-sklepy oparte o PrestaShop sprzedały produkty o łącznej wartości 17 miliardów euro.