Jesteśmy jedną z najlepszych agencji w dziedzinie komunikacji do kanału sprzedaży IT – uznali analitycy z firmy Forrester.
W opublikowanym na początku czerwca raporcie Forrester wyróżniono 85 agencji z całego świata. Publikacja powstała na bazie wywiadów przeprowadzonych z przedstawicielami mediów i konsultantami związanymi z kanałem sprzedaży IT. W gronie docenionych firm znalazły się trzy z Polski – w tym nasza agencja.
– Staramy się codziennie wykonywać dobrą pracę. Dbamy o precyzję, trafność, właściwy czas i jakość naszych działań. Okazuje się, że właśnie w ten sposób można zostać docenionym w branży – mówi Piotr Sarota, CEO, SAROTA PR.
Autorzy publikacji zauważają, że dziennikarze są pod rosnącą presją wyników i intensywnego dostarczania cyfrowych treści. Specjaliści PR muszą dla nich być partnerami, którzy przekazują materiały pozwalające szybko tworzyć wartościowe artykuły. Sprawność działania staje się zatem jednym z kluczowych kryteriów oceny agencji PR.
Forrester to jedna z najbardziej uznanych firm analityczno-badawczych w branży technologii.
Całość raportu można przeczytać na: https://go.forrester.com/blogs/do-channel-vendors-need-public-relations-anymore/