Firma Kingston Technology, największy na świecie producent pamięci, wybrała agencję SAROTA PR do prowadzenia działań komunikacyjnych na polskim rynku.
SAROTA PR została wybrana przez Kingston w drodze konkursu, w którym brały udział trzy podmioty. Agencja świadczy na rzecz Kingston Technology usługi z zakresu media relations w obszarze PR konsumenckiego oraz korporacyjnego.
Przedstawiciele SAROTA PR przekonali nas do siebie świetnymi pomysłami kreatywnymi oraz energią i entuzjazmem, widocznymi od pierwszej rozmowy. Agencja zaprezentowała świeże spojrzenie na usługi PR i zaproponowała świetny balans między komunikacją B2B a B2C. Kingston może pochwalić się unikatową kulturą, do której SAROTA PR doskonale pasuje.
Debbie Fowler, Head of B2B, PR and Channel Marketing, Kingston
Obsługę nowego klienta prowadzi zespół kierowany przez managerów public relations: Natalię Cygan w segmencie B2B oraz Mateusza Bachłaja w segmencie B2C.
Firma Kingston Technology została założona w 1987 roku. Obecnie jest największym niezależnym producentem pamięci na świecie: od systemów przetwarzania dużych zbiorów danych, poprzez laptopy, komputery stacjonarne i urządzenia bazujące na technologii IoT.