SAROTA PR topową agencją w komunikacji do kanału sprzedaży IT

Powiększ

Jesteśmy jedną z najlepszych agencji w dziedzinie komunikacji do kanału sprzedaży IT – uznali analitycy z firmy Forrester.

W opublikowanym na początku czerwca raporcie Forrester wyróżniono 85 agencji z całego świata. Publikacja powstała na bazie wywiadów przeprowadzonych z przedstawicielami mediów i konsultantami związanymi z  kanałem sprzedaży IT. W gronie docenionych firm znalazły się trzy z Polski – w tym nasza agencja.

– Staramy się codziennie wykonywać dobrą pracę. Dbamy o precyzję, trafność, właściwy czas i jakość naszych działań. Okazuje się, że właśnie w ten sposób można zostać docenionym w branży – mówi Piotr Sarota, CEO, SAROTA PR.

Autorzy publikacji zauważają, że dziennikarze są pod rosnącą presją wyników i intensywnego dostarczania cyfrowych treści. Specjaliści PR muszą dla nich być partnerami, którzy przekazują materiały pozwalające szybko tworzyć wartościowe artykuły. Sprawność działania staje się zatem jednym z kluczowych kryteriów oceny agencji PR.

Forrester to jedna z najbardziej uznanych firm analityczno-badawczych w branży technologii.

Całość raportu można przeczytać na: https://go.forrester.com/blogs/do-channel-vendors-need-public-relations-anymore/

Materiały dodatkowe

wersja do druku