Historia Twojego sukcesu mówi więcej niż reklama

Pomożemy Ci ją opowiedzieć!

Zamiast obietnic – dowody

Nic nie przekonuje lepiej niż realne historie klientów, którzy osiągnęli sukces dzięki Twojej ofercie. Co zyskujesz, realizując z nami materiał case study?

Większa skuteczność sprzedaży

Pokażemy, jak Twój produkt lub usługa rozwiązuje konkretne problemy, pomagając szybciej podjąć decyzję zakupową.

Budowa zaufania

Udokumentowane sukcesy budują wiarygodność. W case study odpowiemy na największe wahania, jakie mogą mieć klienci decydując się na Twoje usługi.

Mocniejsza marka i eksperckość

Wyróżnimy w materiale Twoich ekspertów i specjalistów, pokazując, że za Twoją marką stoją wykwalifikowane osoby, które znają się na rzeczy.

Wszechstronne wykorzystanie

Używaj case study na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, ofertach handlowych i prezentacjach – tam, gdzie liczą się fakty.

Przykłady zrealizowanych case studies

Fortinet
Verizon Connect
Vertiv

Worldcom

  • SAROTA PR nieustannie przekracza oczekiwania. Dysponują imponującą wiedzą merytoryczną, są proaktywni, kreatywni,
a współpraca z nimi to czysta przyjemność.

    Debi Christie, EMEA Communications, Fortinet
    Debi Christie, EMEA Communications, Fortinet
  • Zespół SAROTA PR to prawdziwi profesjonaliści. Osiągają świetne rezultaty w budowaniu rozpoznawalności marki Eaton, pozycjonując naszych ekspertów jako liderów opinii na kluczowe dla nas tematy.

    Vera Grishchenko, PR Manager, Electrical Sector EMEA, Eaton
    Vera Grishchenko, PR Manager, Electrical Sector EMEA, Eaton
  • Dzięki doskonałym relacjom zespołu SAROTA PR z dziennikarzami zarówno mediów branżowych, jak i biznesowych, w ciągu 3 lat współpracy odnotowaliśmy ponad 40% wzrost liczby publikacji i ponad 50% wzrost wartości SOV (Share of Voice), docierając do kilku milionów czytelników online.

    Eliza Gut, Marketing Manager for Poland & Baltics, Vertiv
    Eliza Gut, Marketing Manager for Poland & Baltics, Vertiv

Case study: Stop nieświadomej nietrzeźwości

Case study: Stop nieświadomej nietrzeźwości

Wraz z AlcoSense wykorzystaliśmy temat zaostrzenia kar dla nietrzeźwych kierowców do promowania nawyków zwiększających bezpieczeństwo na drogach, docierając do ponad 5 milionów odbiorców. Kampania została nagrodzona Brązowym Spinaczem.

Chcesz, żeby Twoi klienci widzieli namacalne efekty Twojej pracy?

Zamów profesjonalne case study realizowane przez SAROTA PR i przekonuj skuteczniej!