Sarota PR

Wsparcie marketingowe producentów z perspektywy resellerów IT

Powiększ

Wsparcie marketingowe producentów (WMP) to ważny element działalności sprzedażowej wielu firm resellerskich i integratorskich. Markowi vendorzy dysponują budżetami, doświadczeniem i innymi zasobami promocyjnymi, dzięki którym mogą zapewnić partnerom handlowym szereg narzędzi i form współpracy na tym polu.

Redakcja CRN Polska wraz z agencją Sarota PR przeprowadziła badanie wśród 100 polskich firm, które miało na celu określenie potrzeb resellerów i integratorów z branży IT dotyczących narzędzi WMP oraz skali i sposobu ich wykorzystania. Rezultaty badania mogą pomóc producentom w planowaniu i kształtowaniu współpracy z partnerami handlowymi.

W końcowym raporcie znajdują się m.in. odpowiedzi na poniższe pytania:

– jaki odsetek resellerów i integratorów korzysta z narzędzi WMP?

– z których narzędzi WMP najczęściej korzystają resellerzy i integratorzy?

– które narzędzia WMP są najskuteczniejsze w opinii resellerów i integratorów?

– których narzędzi WMP najbardziej brakuje resellerom i integratorom?

– jaka kwartalna wartość WMP jest efektywna w opinii resellerów i integratorów?

– jaką część wszystkich działań marketingowych resellerów i integratorów stanowią działania z wykorzystaniem WMP?

Zapraszamy do pobrania raportu i zapoznania się ze szczegółowymi wynikami oraz wnioskami.

POBIERZ

 

      

Zapraszamy do śledzenia naszego profilu na LinkedIN.

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć