AOCPhilips

PHILIPS i AOC w czołówce na polskim rynku monitorów

Powiększ

PHILIPS i AOC w czołówce na polskim rynku monitorów

Kraków, Polska, 10 października 2014 – Na podstawie analizy przeprowadzonej przez firmę Context, w drugim kwartale roku 2014 AOC i MMD (globalna dystrybucja i marketing monitorów PHILIPS) odnotowały 28-procentowy wzrost sprzedaży na polskim rynku w stosunku do analogicznego okresu w roku 2013.

Obydwie marki wyprzedziły tym samym ogólny wzrost rynku monitorowego wynoszący prawie 20% i znalazły się na drugiej pozycji w Polsce. Znaczący wpływ na sukces miał rozwój PHILIPSa i AOC w segmencie monitorów 27” – wzrost wyniósł tutaj aż 250% przy ogólnej zwyżkowej tendencji rynkowej na poziomie 90%.

„Zarówno w Europie Zachodniej, jak i Wschodniej klienci przekonali się do naszych innowacji. 28-calowy monitor 4K UltraClear UHD i nowe kategorie produktów, jak te oparte na Androidzie urządzenia All-in-One, to tylko dwa przykłady. Kontynuujemy strategię różnorodności oferty wprowadzając monitory z technologią NVIDIA G-SYNC dla graczy, 32 i 40-calowe ekrany 4K marki PHILIPS, opracowujemy również technologię SoftBlue, która chroni użytkownika przed szkodliwym światłem niebieskim” – mówi Paweł Ruman, Country Manager MMD i AOC. „Na Zachodzie wyprzedziliśmy ogólny wzrost rynku monitorów o 7%. Z kolei we wschodniej części kontynentu byliśmy lepsi o ponad 8%” – dodaje Ruman.

Według analizy firmy Context AOC i MMD zajmują obecnie pierwszą pozycję na rynku monitorów w Europie Wschodniej, wiodą również prym w segmencie 27”.

AOC i MMD to spółki zależne TPV Technology Limited – największego na świecie producenta ekranów LCD.

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć