Wysoka jakość rejestrowanego obrazu w nietypowej „obudowie”
Polska, 19 stycznia 2009 – Firma EASY TOUCH przedstawia kamerę internetową w postaci pluszowej maskotki – ET-6403 CUDDLY USB.
Kamera internetowa ET-6403 charakteryzuje się bardzo dobrą jakością rejestrowanego obrazu dzięki wyposażeniu w wysokiej klasy przetwornik CMOS. Ostrość obrazu uzyskuje on w odległości 50 mm. Soczewka F=1,4 o ogniskowej 4,3 mm zapewnia żywość i wyrazistość obrazu. CUDDLY USB posiada również dodatkowe opcje czyniące urządzenie bardziej funkcjonalnym: wbudowany kompresor obrazu, autobalans bieli, automatyczna korekcja kolorów, ręczna regulacja ostrości.
Nietypowy wygląd kamery internetowej ET-6403 CUDDLY USB sprawia, że może ona służyć nie tylko do wideokonferencji przez Internet, ale także do monitoringu pomieszczeń. Sprawdza się jako pomoc dla rodziców chcących zapewnić bezpieczeństwo swojemu dziecku.
Specyfikacja:
Model | EASY TOUCH ET-6403 CUDDLY USB |
Rozdzielczość | 0,35 megapiksela |
Charakterystyka |
– autobalans bieli – wbudowany kompresor obrazu – format video: 24 bity True Color – transmisja: 30 klatek/s – prędkość transmisji: 320×240 – 30 klatek/s; 640×480 – 15klatek/s |
Stosunek sygnału do szumów | > 72 dB |
Kompatybilność | Windows XP, Win2000, VISTA |
Wymagania sprzętowe |
– napęd CD-ROM – procesor Pentium200 lub nowszy – karta graficzna VGA dostępna dla DirectX |
Gwarancja i cena:
Kamera internetowa EASY TOUCH ET-6403 CUDDLY USB znajduje się w sprzedaży w cenie 62 złote brutto i objęta jest 24-miesięczną gwarancją producenta.
Więcej informacji:
Kontakt prasowy:
Piotr Sarota konsultant public relations SAROTA PR |
Joanna Dubiel account manager SAROTA PR |
O firmie EASY TOUCH
Firma EASY TOUCH dostarcza Klientom na całym świecie wysokiej jakości akcesoria i peryferia komputerowe, szeroką gamę produktów elektroniki użytkowej, materiały eksploatacyjne do drukarek oraz sprzęt AGD.
Podstawą marki EASY TOUCH jest zespół międzynarodowych specjalistów, którzy realizują trzy wartości firmy: kreatywność, innowacyjność i jakość.
Globalna strategia EASY TOUCH ukierunkowana jest na tworzenie zawansowanych technologicznie i atrakcyjnych wizualnie produktów, które są nie tylko łatwe w obsłudze i przyjemne w użytkowaniu, ale także dostępne w atrakcyjnych cenach.