Archiwum

FOXCONN i SteelSeries zapraszają profesjonalnych graczy na targi CEBIT

Powiększ

Polska, Kraków, 12 marca 2007 – Firmy FOXCONN i SteelSeries – wiodący producent innowacyjnych akcesoriów dla graczy, zapraszają na program “Chalenge the Pro’s” podczas targów CEBIT 2007. W ramach imprezy odwiedzający targi będą mieli możliwość stanąć w szranki z najlepszymi profesjonalnymi graczami na świecie. Nagrodami do zdobycia są najnowsze karty graficzne FOXCONN, procesory Intel Core™ 2 Duo, jak również słuchawki do gier SteelSeries i wiele innych.
 
Wśród graczy, którzy podejmą wyzwanie będą: Fisker, SpawN, Styla oraz Hero z drużyny SK-Gaming. Stałym graczem będzie Johnny R, jeden z najlepiej rozpoznawalnych graczy Counter-Strike na świecie. Zawodnicy Ci zdobyli ogromną ilość międzynarodowych nagród i tytułów – w tym również mistrzów świata. Akcja „Challenge the Pro’s” będzie odbywała się na stoisku firmy FOXCONN (hala 21 stanowisko B28), codziennie z udziałem innych profesjonalnych graczy gotowych rzucić wyzwanie odwiedzającym targi.
 
Stoisko FOXCONN, będzie prawdopodobnie jedynym miejscem na targach CEBIT, gdzie odwiedzający będą mogli zmierzyć się z taką ilością graczy ze światowej czołówki gier sieciowych. Cała akcja będzie trwała od 15 do 21 marca 2007.
 
W zawodach używane będą komputery PC zasilane procesorami Intel® Core™2 Duo i oparte na płycie głównej FOXCONN P9657AB-8EKRS2H, wykorzystującej chipset Intel® P965. Wśród peryferiów znajdą się klawiatury SteelKeys 6G, słuchawki SteelSound 5H v2 oraz zdobywające wiele nagród podkładki do gier firmy SteelSeries. Za moc graficzną odpowiedzialna będzie seria fabrycznie podkręconych kart graficznych FOXCONN NVIDIA® 8800. Trzeba przyznać, iż jest to zestaw stworzony do ekstremalnych zastosowań w rozgrywkach sieciowych.
 
Jak powiedział Brian Chang, Dyrektor ds. Marketingu w dziale Płyt Głównych w firmie FOXCONN: „Z pewnością prawdą jest stwierdzenie, że rozgrywki sieciowe bardzo się rozwinęły w przeciągu ostatnich 5 lat i dokładnie to samo miało miejsce w przypadku sprzętu, który obecnie daje graczom o wiele mocniejsze doznania niż kiedykolwiek wcześniej.” Dodał również: „Kiedy zostaliśmy poproszeni o wybór płyty głównej dla platformy, nie mieliśmy najmniejszych wątpliwości, co do wyboru modelu P9657AB, a to dzięki jej wyposażeniu, wydajności i wsparciu dla procesorów Intel® Core™2 Duo ”
 
„Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z FOXCONN, firmą która wykazała się dużym zainteresowaniem sektorem rozgrywek profesjonalnych i głęboką świadomością wymagań czołowych atletów rozgrywek sieciowych”. Tak sytuację skomentował Kim Rom, Szef działu PR & Communications w SteelSeries.
 
Więcej informacji na temat akcji „Challenge the Pro’s” można znaleźć na stronie FOXCONN Cebit 2007:    http://www.foxconnchannel.com/event/cebit07
 
O firmie SteelSeries :
 
SteelSeries jest producentem peryferiów i akcesoriów dla graczy, w tym: słuchawek, klawiatur, myszek, oprogramowania i podkładek. Od chwili założenia SteelSeries w 2001 roku, firma jest wiodącym producentem w tym segmencie rynku dzięki nieustannym  innowacjom i tworzeniu nowych produktów we współpracy z najlepszymi profesjonalnymi graczami. SteelSeries wspiera rozwój zawodów i rozgrywek sieciowych agresywnie sponsorując drużyny i społeczności graczy, turnieje i LAN Party na całym świecie. Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: http://www.steelseries.com.
 
 
 
O firmie FOXCONN:
 
FOXCONN jest zarejestrowanym znakiem handlowym firmy Hon Hai Precision Industry Company Ltd., wiodącego dostawcy w zakresie: projektowania, rozwoju, produkcji i obsługi dla światowych liderów w branżach komputerowej, telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej.
 
Należąca do FOXCONN grupa Channel Innovation & Service Group (CISG) dokłada wszelkich starań, by dostarczać produkty najwyższej jakości wszystkim swoim klientom – zarówno dużym jak i małym. Firma rozumie przemiany, jakim podlega rynek – jej wpływ na klientów i ludzi pracujących w przemyśle komputerowym. W związku z tym, agresywnie się rozwija, by dostarczać solidne, rzetelne produkty charakteryzujące się prostotą i łatwością obsługi, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska ludzkiego i naturalnego w trakcie całego cyklu życia produktu. Dzięki tej filozofii łączenia ludzi i technologii, FOXCONN CISG daje możliwość tworzenia własnych rozwiązań komputerowych dużej liczbie producentów, sprzedawców i końcowych użytkowników komputerów PC.
 
Kontakt prasowy:
 
Christin Wang
 
Global Marketing Manager        
 
FOXCONN
Tel.: + 86 755 2812. 9800  ext. 25503    
Email: christinwang(at)foxconn.com
 
Piotr Sarota
konsultant public relations

SAROTA PR

Tel.: +48 12 684 12 68
Email: piotr(at)sarota.pl

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć