Archiwum

Co robimy?

Powiększ

Strategie public relations

  • diagnoza sytuacji wyjściowej Klienta (m.in. wizerunku, dotychczasowych działań komunikacyjnych, uwarunkowań wewnętrznych i otoczenia)
  • projektowanie strategii (określenie celów, zdefiniowanie grup docelowych, określenie komunikatów, dobranie narzędzi PR, koncepcje pomysłów kreatywnych, budowa harmonogramów i budżetów)
  • wprowadzanie strategii w życie (wdrożenie narzędzi, realizacja zaplanowanych działań, bieżący monitoring)
  • ocena skuteczności podjętych działań PR (ewaluacja realizacji założonych celów, raporty)

PR w Internecie

  • opracowywanie strategii komunikacji w internecie
  • biuro prasowe on-line
  • przygotowywanie newsletterów
  • doradztwo przy budowie lub przebudowie stron internetowych
  • prowadzenie witryn firmowych, tworzenie contentu
  • budowanie i prowadzenie profili na portalach społecznościowych (social media)
  • monitoring internetu
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w internecie – przygotowywanie manuali kryzysowych

Media relations

  • biuro prasowe
  • redagowanie, tłumaczenie i dystrybucja komunikatów prasowych
  • opracowanie materiałów tekstowych
  • przygotowywanie badań, raportów i analiz
  • kreowanie ekspertów firmy (organizowanie wywiadów, komentarzy)
  • konferencje prasowe i briefingi,
  • organizacja spotkań one-to-one z dziennikarzami
  • organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy
  • monitoring mediów

Wsparcie marketingowe dla działań PR

  • organizacja niestandardowych kampanii marketingowych
  • copywriting
  • projektowanie systemu identyfikacji wizualnej
  • opracowanie materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, foldery)
  • budowanie i realizacja media planów
  • przygotowywanie, realizacja i monitoring kampanii reklamowych on-line
  • przygotowywanie konkursów i programów lojalnościowych
  • przygotowywanie prezentacji firmowych i produktowych
  • akcje promocyjne dla kanałów sprzedaży

PR marki i produktu

  • konsekwentne budowanie wizerunku w oparciu o stworzoną strategię PR spójną z celami marketingowymi Klienta
  • media relations w oparciu o wyselekcjonowane media
  • wprowadzanie na rynek nowych marek, produktów, usług
  • organizacja testów produktów
  • doradztwo strategiczne
  • dobór odpowiednich narzędzi e-PR
  • przygotowywanie i realizacja imprez okolicznościowych i wydarzeń specjalnych
  • przygotowywanie i nadzorowanie programów sponsorskich
 

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć