Strategie public relations
- diagnoza sytuacji wyjściowej Klienta (m.in. wizerunku, dotychczasowych działań komunikacyjnych, uwarunkowań wewnętrznych i otoczenia)
- projektowanie strategii (określenie celów, zdefiniowanie grup docelowych, określenie komunikatów, dobranie narzędzi PR, koncepcje pomysłów kreatywnych, budowa harmonogramów i budżetów)
- wprowadzanie strategii w życie (wdrożenie narzędzi, realizacja zaplanowanych działań, bieżący monitoring)
- ocena skuteczności podjętych działań PR (ewaluacja realizacji założonych celów, raporty)
|
PR w Internecie
- opracowywanie strategii komunikacji w internecie
- biuro prasowe on-line
- przygotowywanie newsletterów
- doradztwo przy budowie lub przebudowie stron internetowych
- prowadzenie witryn firmowych, tworzenie contentu
- budowanie i prowadzenie profili na portalach społecznościowych (social media)
- monitoring internetu
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w internecie – przygotowywanie manuali kryzysowych
|
Media relations
- biuro prasowe
- redagowanie, tłumaczenie i dystrybucja komunikatów prasowych
- opracowanie materiałów tekstowych
- przygotowywanie badań, raportów i analiz
- kreowanie ekspertów firmy (organizowanie wywiadów, komentarzy)
- konferencje prasowe i briefingi,
- organizacja spotkań one-to-one z dziennikarzami
- organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy
- monitoring mediów
|
Wsparcie marketingowe dla działań PR
- organizacja niestandardowych kampanii marketingowych
- copywriting
- projektowanie systemu identyfikacji wizualnej
- opracowanie materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, foldery)
- budowanie i realizacja media planów
- przygotowywanie, realizacja i monitoring kampanii reklamowych on-line
- przygotowywanie konkursów i programów lojalnościowych
- przygotowywanie prezentacji firmowych i produktowych
- akcje promocyjne dla kanałów sprzedaży
|
PR marki i produktu
- konsekwentne budowanie wizerunku w oparciu o stworzoną strategię PR spójną z celami marketingowymi Klienta
- media relations w oparciu o wyselekcjonowane media
- wprowadzanie na rynek nowych marek, produktów, usług
- organizacja testów produktów
- doradztwo strategiczne
- dobór odpowiednich narzędzi e-PR
- przygotowywanie i realizacja imprez okolicznościowych i wydarzeń specjalnych
- przygotowywanie i nadzorowanie programów sponsorskich
|
|