Konica Minolta

Być albo nie być na rynku poligrafii – piąta edycja Akademii Liderów Biznesu

  • Być albo nie być na rynku poligrafii – piąta edycja Akademii Liderów Biznesu

Powiększ

„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica MinoltaTegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 2324 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do szukania nowatorskich dróg rozwoju.  

W ramach prowadzonych warsztatów uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat trendów rynkowych, wymienić doświadczenia i poznać faktyczne oczekiwania klientów drukarni, co pozwoli lepiej dostosować model biznesowy oraz przygotować się na nadchodzące zmiany.

– Motyw przewodni tegorocznej edycji nawiązuje do zmieniających się trendów w poligrafiiPodczas spotkania czołowi eksperci z branży oraz znani doradcy biznesowi przekażą wiedzę o tym, jak kreować wartość dodaną i pomagać firmie wyróżnić się na dynamicznie zmieniającym się rynku poligraficznym – mówi Tomasz Habierski, Industrial Printing Product Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska 

Wśród najważniejszych elementów agendy znalazły się między innymi:
– Rzeczywistość vs oczekiwania – prezentacja wyników raportu przeprowadzonego we współpracy z KPMG;
– Powrót do przyszłości – zmiana zwyczajów zakupowych wśród millenialsów (showrooming), personalizacja i nowa rola drukarni w tworzeniu produktów;
– (Trans)fuzja druku do sieci – praktyczne zastosowanie rozwiązań AR (Augmented Reality) w poligrafii;
 Stała w biznesie = zmiana – wyzwania branży poligraficznej i traktowanie zmiany jako elementu cyklu życia w organizacji, która się rozwija;
– Jak Cię widzą tak Ci zapłacą – czyli, jak zarządzać doświadczeniem klienta, a także analizować i docierać do istoty jego potrzeb.

Prelegentami piątej edycji Akademii Liderów Biznesu będą Krzysztof Urbanowicz (prezes agencji Mediapolis), Maciej Sasin i Tomasz Sierszchuła Akademii Rozwoju Kompetencji, Andrzej Musiał (KPMG) oraz ekspert zajmujący się nowatorskimi technologiami w biznesie Paweł Łaskarzewski 

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć