SAROTA PR

Woolet i RoboCORE, czyli dwa nowe projekty z PR-owym wsparciem SAROTA PR

Powiększ

W drugiej połowie lutego w serwisie Kickstarter.com wystartowały dwie kampanie polskich start-upów. RoboCORE i Woolet to kolejne projekty crowdfundingowe, o których komunikację dba agencja SAROTA PR.

RoboCORE, czyli serce robota, to projekt firmy Husarion. Stanowi on platformę umożliwiającą tworzenie własnych robotów zarówno użytkownikom domowym, jak i firmom. Specjaliści SAROTA PR opracowali całościową strategię komunikacyjną projektu, sprawowali pieczę nad treścią kampanii w serwisie Kickstarter oraz koordynują działania media relations w Polsce, USA i Niemczech.

Woolet to projekt innowacyjnego portfela, który dzięki wbudowanemu modułowi Bluetooth oraz specjalnej aplikacji może zostać szybko zlokalizowany w razie utraty. Zespół agencji SAROTA PR udzielił wsparcia przy kreacji treści kampanii oraz podobnie jak w przypadku RoboCORE zajmuje się prowadzeniem międzynarodowych działań media relations.

Koordynatorami projektów od strony agencji są Jacek Dąbrowski i Piotr Sarota.

Więcej informacji: RoboCORE / Woolet

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć