Konica Minolta

Spotkanie prasowe w Centrum Prezentacyjnym Konica Minolta

Powiększ

4 października w Warszawie w obecności przedstawicieli mediów zaprezentowano nowo otwarte Centrum Prezentacyjne firmy Konica Minolta. Na 285-metrowej powierzchni dziennikarze mieli okazję zapoznać się z innowacyjnymi urządzeniami drukującymi, cyfrowymi maszynami do uszlachetnień, systemami usprawniającymi zarządzanie dokumentami w biurze oraz biznesowymi rozwiązaniami wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość (AR – ang. Augmented Reality). Agencja SAROTA PR była odpowiedzialna za stronę komunikacyjną wydarzenia.

Na spotkanie zaproszono przedstawicieli mediów branżowych, biznesowych, technologicznych oraz ogólnoinformacyjnych. W trakcie wydarzenia zaprezentowano wnioski z raportu dotyczącego czynników budujących cenę na rynku poligraficznym przygotowanego przez PwC na zlecenie Konica Minolta. Oferowane przez producenta urządzenia uszlachetniające pomagają drukarniom w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej.

Realizując ideę miejsca pracy przyszłości, Konica Minolta rozwija również m.in. systemy zarządzania treściami oraz biznesowe rozwiązania AR. Obecni na spotkaniu dziennikarze mieli okazję posłuchać o interaktywnym druku wzbogaconym o elementy cyfrowe, wirtualnych showroomach oraz okularach AR Weareable Communicator, wykorzystywanych w Polsce np. przy montażu wagonów kolejowych.

Po części prezentacyjnej goście zwiedzili pięć sekcji Centrum Pokazowego, poświęconych różnym obszarom działania Konica Minolta oraz specjalnie zaprojektowaną ciemnię. Można było się w niej przekonać, jak uszlachetniony, wypukły druk wpływa na odbiór treści. Dziennikarze otrzymali plakaty ze swoją podobizną wydrukowane w technologii lakierowania sensorycznego 3D.

Efektem działań media relations wokół wydarzenia było niemal 100 publikacji, w tym w mediach kluczowych z punktu widzenia strategii biznesowej Konica Minolta.

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć