Skierowana do jednostek służby zdrowia kampania zrealizowana dla Fortinet przez agencję SAROTA PR znalazła się wśród 11 polskich projektów nominowanych do tegorocznej edycji nagród EMEA Sabre Awards. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 19 maja podczas uroczystej ceremonii w Londynie.
Kampania, która pozwoliła firmie Fortinet osiągnąć wizerunkowy i biznesowy sukces na wymagającym oraz konkurencyjnym rynku rozwiązań IT dla służby zdrowia została nominowana w kategorii Technology: Hardware. To już druga z rzędu nominacja dla agencji w tej kategorii.
Fortinet jest producentem urządzeń bezpieczeństwa sieciowego oraz liderem na rynku zintegrowanych systemów zarządzania zagrożeniami. Rozwiązania Fortinet chronią dane, aplikacje oraz informacje przesyłane w sieciach komputerowych i w internecie.
Nagrody Sabre Awards to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów w branży public relations na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 2000 projektów. W skład międzynarodowego jury wchodzi ponad 40 cenionych specjalistów w dziedzinie PR.
Pełna lista nominowanych: http://www.holmesreport.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-emea/finalists
Case study kampanii: http://sarota.pl/case-studies/dzialania-medyczne-fortinet/