Sarota PRSherly

SAROTA PR wspiera międzynarodową kampanię Sherlybox na Kickstarterze

Powiększ

4 czerwca w największym crowdfundingowym serwisie świata –Kickstarter.com – ruszyła kampania polskiego start-upu Sher.ly.

4 czerwca w największym crowdfundingowym serwisie świata –Kickstarter.com – ruszyła kampania polskiego start-upu Sher.ly. Za stworzenie strategii komunikacyjnej, przygotowanie contentu na platformę Kickstarter oraz media relations w Polsce, USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii odpowiada krakowska agencja SAROTA PR. Współpraca rozpoczęła się z początkiem maja b.r. i potrwa do końca czerwca. Za koordynację projektu odpowiadają Piotr Sarota i Jacek Dąbrowski.

Sher.ly zaprezentowało na Kickstarterze urządzenie Sherlybox, mające zrewolucjonizować wymianę plików pomiędzy komputerami i urządzeniami mobilnymi. Produkt jest alternatywą dla popularnych serwisów świadczących usługi przetwarzania danych w chmurze, takich jak Dropbox, Box, Google Drive czy OneDrive. W przeciwieństwie do nich, wymiana plików za pośrednictwem Sherlyboxa odbywa się szybciej, taniej i przy zachowaniu większej prywatności danych. Pierwszym celem Sher.ly jest uzbieranie 69000 dolarów. Projekt można wesprzeć klikając TUTAJ.

Twórcami Sherlyboxa są Marek Cieśla oraz Błażej Marciniak. Marek Cieśla to współtwórca popularnego odtwarzacza mediów ALLPlayer oraz pierwszego polskiego benchmarku Catzilla. Błażej Marciniak jest specjalistą w zakresie rozwiązań bezpiecznej komunikacji w sieci. Jest również pomysłodawcą technologii GatelessVPN.

Materiały dodatkowe

wersja do druku Wróć